English

رییس کل دادگستری استان اصفهان :

عملکرد نیروی انتظامی در اغتشاشات اخیر مقتدرانه و همراه با رأفت بود

رییس کل دادگستری استان اصفهان بیان داشت: عملکرد نیروی انتظامی در حوادث اخیر مقتدرانه و هوشمندانه همراه با رأفت بوده است.

عملکرد نیروی انتظامی در اغتشاشات اخیر مقتدرانه و همراه با رأفت بود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام جعفری گفت: مردم عزیز ما سربازان و حافظان امنیت خود را دوست دارند؛ همان‌گونه که در راهپیمایی‌های روزهای گذشته شاهد بودیم که مردم چه اظهار محبتی به نیروی انتظامی کردند.

وی اظهار داشت: ما در طول سال امنیت و آسایش، کسب و کار و زندگی‌مان را مرهون مجاهدت‌های آشکار و خاموش سربازان امام زمان از مجموعه نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، سپاه عزیز و به ویژه نیروی انتظامی قهرمان هستیم.

عالی ترین مقام قضایی با اشاره به دشمنی‌های مستکبران عالم با انقلاب اسلامی افزود: هر گاه دشمن بیشتر عصبانی شده است به معنی این است که انقلاب در مسیر اصلی خود قرار گرفته و با سرعت در حال پیشرفت است.

 جعفری تصریح کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار، امنیت و آسایش پایدار ماست و در این حوادث اخیر نیز نیروی انتظامی با اقتدار توأم با رأفت و مردم‌داری ظاهر شده و به فضل الهی دشمن به نتیجه نخواهد رسید و مردم عزیز ما سربازان و حافظان امنیت خود را دوست دارند؛ همان‌گونه که در راهپیمایی‌های روزهای گذشته شاهد بودیم که مردم چه اظهار محبتی به نیروی انتظامی کردند.

رییس دستگاه قضایی استان خاطرنشان ساخت: البته دستگاه قضایی وظیفه مضاعفی دارد و بی‌شک در این مأموریت هایی که به خصوص در این روزها نیروی انتظامی در مقابله با اغتشاش‌گران دارد، حمایت می‌کنیم.

رییس دستگاه قضایی استان در پایان تأکید کرد: نیروی انتظامی قدرت مهار و کنترل و مدیریت در صحنه را دارد اما ملاحظاتی وجود داشته، که اگر افرادی بنا داشته باشند دامنه اغتشاشات را گسترش داده و همچنان برای مردم مزاحمت ایجاد کرده و سلب آسایش و امنیت نمایند، برنامه ریزی ها و برخوردها متناسب با میزان ارتکاب اعمال خواهد بود.

رییس کل دادگستری استان اصفهان در پایان بار دیگر از تلاش های پاسداران امنیت تقدیر نموده و ابراز امیدواری کرد: دشمن مثل همیشه ناکام و ایران عزیز و مردم عزیز سر بلند تر از همیشه باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه