English

رئیس کل دادگستری استان اصفهان:

دستگاه قضائی از نیروی انتظامی حمایت قاطع می کند

رئیس کل دادگستری استان اصفهان اظهار داشت: دستگاه قضائی وظیفه خود می داند از نیروی انتظامی خدوم و زحمت کش نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت قاطع نماید.

دستگاه قضائی از نیروی انتظامی حمایت قاطع می کند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا حبیبی در جلسه مشترک با فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک میلاد فاطمه معصومه (س) و فرا رسیدن دهه کرامت به نقش نیروی انتظامی در برقراری امنیت جامعه اشاره و تلاش های این نیرو را ضامن تامین عدالت اجتماعی دانست و گفت: دستگاه قضائی وظیفه خود می داند از نیروی انتظامی خدوم و زحمت کش نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت قاطع نماید.

وی ادامه داد: لازم می دانم از همه نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی که شبانه روز برای عزت و اقتدار ایران اسلامی تلاش می کنند تقدیر و تشکر شایسته داشته باشم.

 حبیبی بیان داشت: تلاش های نیروی انتظامی در برقراری امنیت را ضامن تامین عدالت اجتماعی عنوان کرد و حمایت قاطع از این نیرو را وظیفه دستگاه قضائی دانست.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: دشمن از اول انقلاب تا کنون توطئه ها و دسیسه های زیادی را بر علیه نظام ما بکار بسته که اگر سایه ولایت و همچنین همدلی و هم پوشانی بین دستگاه ها و نهادهای انقلابی نبود هر یک از آنها ممکن بود در زندگی مردم و اقتدار نظام اخلال ایجاد کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه