English

رئیس کل دادگستری استان اصفهان خبر داد:

افزوده شدن ۸ دادگاه تجدید نظر در استان اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ازافزوده شدن 8 دادگاه تجدید نظر در استان اصفهان خبر داد.

افزوده شدن 8 دادگاه تجدید نظر در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا حبیبی با اشاره به اضافه  شدن 8 دادگاه تجدید نظر در استان در جمع اصحاب رسانه گفت: با صدور حکم 20 قاضی تجدیدنظر برای 8 شعبه قریب به 200 جابجایی در استان اصفهان انجام دادیم.

وی بیان داشت: در محاکم بدوی مرکز استان اصفهان10 شعبه اضافه خواهد شد که در نتیجه آن سرعت رسیدگی به پرونده‌ها افزایش خواهد یافت.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: از 8 شعبه جدید دادگاه تجدید نظر چهار شعبه در شهرستان کاشان دایر می شود که از ارسال پرونده‌های چهار حوزه قضایی کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود جلوگیری می‌کند.

حبیبی با اشاره به تأیید حکم قصاص نفس برای قاتل مأمور نیروی انتظامی به نام محمود رفیعی تصریح کرد: بنابر درخواست اولیای‌دم برای معاونان حبس‌های طولانی و برای قاتل حکم قتل نفس صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: پس از اعتراض محکوم‌علیه و وکیل او به این رأی، پرونده به دلیل اهمیت آن به دیوان عالی کشور ارسال شد و در تاریخ 12 شهریورماه امسال شعبه 39 دیوان عالی کشور حکم قاص متهم ردیف اول  را تأیید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • اهورا فراهانی

    سلام و ادب
    برگه ای از راهنمایی بادرود دادن برای آزادی خودرو. بردیم پیش سروان کاظمی اطلاعات نطنز با برخورد ناشایست و عدم پر کردن برگه ی که باید ایشون تکمیل می‌کرد و از انجام وظیفه خوداری نمود. که این مشکل آزادی خودرو بیش از 15 روز است و هر روز از شهرستان 200 کیلومتر ما راه میایم تا نطنز و بادرود. و هیچ کسی پیگیر قدرت‌نمایی این پلیس نیست

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه