English

معاون منابع انسانی دادگستری استان اصفهان:

صلح و سازش در استان اصفهان بسیار پایین است

معاون منابع انسانی دادگستری استان اصفهان گفت: درصد صلح و سازش در استان اصفهان بسیار پایین است.

صلح و سازش در استان اصفهان بسیار پایین است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید رضا سجودی در آیین تودیع و معارفه رییس دادگستری شهرستان خمینی شهر گفت: درصد صلح و سازش در استان اصفهان 30 درصد و بسیار پایین است.

وی اظهارکرد: آنچه مسلم است ودر آیات الهی بیان شده بحث قضاوت است که خروجی آن به عدالت منتهی شود.

معاون منابع انسانی دادگستری استان اصفهان با توضیح این مطلب که آنچه  شرق وغرب در سیستم قضایی خود تعریف کرده اند روشن است، ادامه داد: در پایان تعاریف آنها به دموکراسی مارکسیسم میرسی؛ ولی آزادی در این جوامع قربانی تصمیمات نابخردانه می شود وسالهاست  موارد زیادی را  از این کشورها شاهد بوده ایم.

وی عنوان کرد:  در دین مبین اسلام می بینیم که پیامبر اکرم (ص)چگونه در این مقوله ورود پیدا کرده است ، اما اکنون بعد از دوران رسالت پیامبر (ص) و امامت ائمه اطهار (ع) قضاوت بر عهده چه کسانی است ؟

سجودی تاکید کرد: در قسمتی از نامه ۵۴حضرت علی (ع) خطاب به مالک فرمود: قضاوت یک موضوع عمومی نیست که همه اظهار نظر کنند ودر سالهای کنونی استخدام در این حوزه جدی و سختگیرانه شده است.

معاون نیروی منابع انسانی دادگستری استان اصفهان آیتمی که نحوه پاسخگویی به مراجعات است را مهم برشمردو افزود: ریس دستگاه قضا تکریم انسانی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد:کسانی که در خارج از دایره دادگستری به دنبال رصد مطالب هستند با افراد داخل این سیستم دارای تفاوت هستند.

معاون نیروی منابع انسانی دادگستری استان اصفهان به درصد پایین صلح و سازش در استان که ۳۰ درصد است اشاره کردو از متولیان خواست در این امر ورود پیدا کنند تا دستگاه قضا به مسائل مهم و امور ضروری بپردازد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه