English

رئیس کل دادگستری استان اصفهان خبر داد؛

رسیدگی فوری به پرونده‌ دستگیر‌شدگان اغتشاشات اخیر در اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از رسیدگی فوری به پرونده‌ دستگیر‌شدگان اغتشاشات اخیر اصفهان خبر داد و گفت: با تاکید رئیس قوه قضائیه در خصوص رسیدگی به پرونده‌های دستگیر‌شدگان وقایع اخیر دو اقدام در دستور کار قرار گرفته است.

رسیدگی فوری به پرونده‌ دستگیر‌شدگان اغتشاشات اخیر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسدالله جعفری با اشاره به نا‌آرامی‌های اخیر از تمام نهادهای امنیتی، نظامی، انتظامی، قضایی، درمانی و تمام نهادهایی که با بروز ناآرامی‌ها متحمل زحمت مضاعف در امر خدمت‌رسانی به مردم شدند تقدیر به‌عمل آورد.

وی مجهز شدن جامعه و افراد جامعه به ایمان را راز امنیت پایدار دانست و بیان کرد: آنچه که تضمین کننده امنیت پایدار برای افراد و امنیت حقیقی برای جامعه است ایمان واقعی و خالصانه است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با انتقاد از اتخاذ مواضع منفعلانه برخی کشورها در برابر استکبار تصریح کرد: امنیت واقعی زمانی به‌دست می‌آید که کشور در مقابل ظلم زورگویان و مستبدان جهانی با سربلندی ایستادگی کند و همزمان در جامعه امنیتی پایدار برقرار نماید و الا امنیت ظاهری کشورهایی که در مقابل ظلم و زور، بله‌قربان‌گو باشند و در جایی که باید از حق دفاع کنند سکوت اختیار نمایند؛ هیچ ارزشی ندارد.

وی خطاب به کسانی که اعتقاد دارند بعد از حوادث به‌وجود آمده باید از سیاست‌های حامی حجاب عقب‌نشینی کرد، متذکر شد: حجاب و بسیاری از دستاوردها و ارزش‌های اسلامی خاکریزهایی بودند که انقلاب از رژیم دست‌نشانده پهلوی پس گرفته بود و دشمن با برنامه‌ریزی قصد فتح این خاکریزها را دارد و ما نباید اجازه چنین فتحی را به دشمنان نظام بدهیم.

جعفری با اشاره به دستورات رئیس قوه قضائیه در خصوص رسیدگی به پرونده‌های دستگیر‌شدگان وقایع اخیر گفت: با تاکید رئیس قوه قضائیه در خصوص رسیدگی به پرونده‌های دستگیر‌شدگان وقایع اخیر دو اقدام در دستور کار قرار گرفته است. ابتدا توجیه و اقنای قضات ویژه رسیدگی‌کننده به این پرونده‌ها و لزوم نظارت بر رسیدگی‌ها و دوم برنامه‌ریزی و اقدام جهت برگزاری دوره‌های تربیتی و آموزشی برای افراد دستگیرشده با محوریت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اصفهان.

رئیس دستگاه قضایی در اصفهان از اعضای شورای قضایی استان خواست تا با جدیت، پیگیر رفع کم‌بودهای استان در زمینه مسائل قضایی و امنیتی باشند تا روند خدمت‌رسانی به مردم استان به شکل مطلوب‌تری انجام پذیرد.

بیشتر بخوانید:

عملکرد نیروی انتظامی در اغتشاشات اخیر مقتدرانه و همراه با رأفت بود

افرادی که موجب تحریک نوجوانان برای حضور در اغتشاشات شدند باید پاسخگو باشند

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه