English

رییس کل دادگستری استان اصفهان:

احکام پرونده‌های واحدهای تولیدی باید مدبرانه اجرا شود

رییس کل دادگستری استان اصفهان بیان داشت: احکام پرونده‌های واحدهای تولیدی باید مدبرانه عمل شود.

احکام پرونده‌های واحدهای تولیدی باید مدبرانه اجرا شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری در پنجمین نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه استان گفت: احکامی که علیه واحدهای تولیدی، در آستانه اجرا قرار می‌گیرد باید مدبرانه اجرا شود و با تدبیر و تلاش مضاعف می‌توان اجرای این احکام را به نحوی انجام داد که هیچ کارگری از کار بیکار نشود.

 وی بر لزوم پیگیری مصوبات جلسات قبلی توسط اعضای ستاد تاکید و تصریح کرد: اعضای ستاد باید تمام مصوبات نشست‌ها را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری نمایند و چنانچه مسئول یا مدیری در استان همکاری لازم را با این ستاد انجام نمی‌دهد اعلام شود تا با اعمال مقررات و قانون پاسخگو گردند.

ایشان اولویت دستگاه قضایی در مسائل اقتصادی را تولید و اشتغال معرفی و بیان داشت: اولویت دستگاه قضایی در مواجهه با پرونده‌های اقتصادی، تولید و اشتغال است و تمام تلاش ما این خواهد بود که نتیجه ی احکام قضایی به توقف چرخه تولید هیچ کارگاه یا کارخانه ای منجر نشود و در عین حال طلب‌کار نیز به حقوق خود برسد.

رییس کل دادگستری استان اصفهان افزود: احکامی که علیه واحدهای تولیدی، در آستانه اجرا قرار می‌گیرد باید مدبرانه اجرا شود و با تدبیر و تلاش مضاعف می‌توان اجرای این احکام را به نحوی انجام داد که هیچ کارگری از کار بیکار نشود.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری در پایان از اعضای ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان خواست تا با قوت بیشتری در جلسات ستاد شرکت نمایند تا با همکاری و همفکری همه اعضا نتیجه مطلوب‌تری حاصل گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه