English

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان خبر داد؛

ورود ۶۵ هزار خودرو به مجموعه گردشگری باغ فدک اصفهان

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان از ورود ۶۵ هزار خودرو وارد مجموعه گردشگری باغ فدک تا پانزدهم مهرماه سال جاری خبر داد.

ورود ۶۵ هزار خودرو به مجموعه گردشگری باغ فدک اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی‌اصغر شاطوری اظهار داشت: از زمان آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر شهر اصفهان تا پانزدهم مهرماه سال جاری، حدود ۶۵ هزار خودرو وارد مجموعه گردشگری باغ فدک شده است.

وی اضافه کرد: اگر به طور متوسط سرنشینان هر خودرو را چهار نفر حساب کنیم، حدود ۲۶۰ هزار نفر از بیست‌وپنجم اسفندماه سال گذشته همراه با آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر شهر اصفهان تا پایان نیمه نخست مهرماه، در مجموعه گردشگری باغ فدک پذیرش شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مسافران در این مدت، در باغ فدک مشکل خاصی نداشتند، خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از مراجعه‌کنندگان به باغ فدک در نظرسنجی‌های انجام شده از امنیت، رسیدگی کادر ستاد خدمات سفر و خدمات عمومی ارائه شده رضایت نسبی داشتند که امیدواریم این موضوع ادامه‌دار باشد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه امسال با تصویب ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، باغ فدک تا پایان نیمه نخست مهرماه به واسطه ستاد اجرایی منطقه هفت در اختیار گردشگران بود، افزود: طبق تجربه به‌دست آمده، در حال برنامه‌ریزی برای ارتقای کیفی خدمات این کمپ گردشگری هستیم و امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها بتوانیم بیش از پیش رضایت مسافران را جلب کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه