English

با حضور استاندار اصفهان انجام شد؛

افتتاح مجتمع دامپروری در نصرآباد جرقویه + عکس

با حضور استاندار اصفهان و با ارتباط مستقیم رئیس جمهور فاز اول مجتمع دامپروری در شهرنصرآباد به بهربرداری رسید.

افتتاح مجتمع دامپروری در نصرآباد جرقویه + عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان،با حضور استاندار اصفهان و با ارتباط مستقیم رئیس جمهور فاز اول مجتمع دامپروری 25 هزار رأسی منطقه عشایری شهرستان جرقویه استان اصفهان در شهرنصرآباد به بهربرداری رسید.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در آئین بهره‌برداری از این مجتمع، گفت: یکی از مهمترین بخش‌های جامعه ما، بخش روستا و عشایر آن است و زیرساخت بسیاری از پیشرفت‌هایی که برای عشایر اتفاق افتاده، برای همین منظور است.

وی افزود: اگر به پیشینه جمهوری اسلامی نگاه کنیم نقشی که عشایر در مبارزه با طاغوت داشتند، بسیار ستودنی است و طبق فرمایش وتأکید مقام معظم رهبری، باید نسبت به ارتقا و رفاه مناسب برای عشایر اهتمام بیشتری داشته باشیم.

استاندار اصفهان

در ادامه مختار اسفندیاری مدیرکل امور عشایری استان اصفهان با بیان اینکه شهرستان جرقویه یکی از ۸ شهرستان عشایری استان اصفهان است، گفت: شهر نصرآباد با ۱۵۰۰ خانواده و حدود ۶ الی۷ هزار جمعیت، ۱۰ درصد عشایر استان را در خود جای داده است.

مدیرکل امور عشایری استان اصفهان افزود: زندگی عشایری مصداق واقعی اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است و هر خانوار عشایر حداقل پروتئین ۲۰ خانوار را تولید و تأمین می‌کند.

اسفندیاری افزود: مجتمع دامپروری ۲۵ هزار رأسی در ۱۰ کیلومتری شهر نصرآباد، با ۲۱۰ هزار متر مربع مساحت و ۲۵۰ واحد ۱۰۰ راسی دام به منظور افزایش درآمد و تولید گوشت قرمز با مجموع ۱۰۰ تن در سال، به اشتغال ۳۲۶ خانواده بطور مستقیم کمک کرده است.

به گزارش موج ؛ به مناسبت ۱۵ مهر روز ملی روستا و عشایر، ۴۱۹ پروژه عشایری در قالب ۴ هزار طرح در کشور به دستور ریاست جمهوری افتتاح و به بهربرداری رسید.

image_2022_10_9-0_15_41_755_toI

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه