English

استاندار اصفهان خبر داد؛

اضافه شدن ۷۰ واحد آموزشی جدید به آموزش و پرورش استان اصفهان

استاندار اصفهان از اضافه شدن ۷۰ واحد آموزشی جدید برای خدمت‌رسانی در آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد.

اضافه شدن ۷۰ واحد آموزشی جدید به آموزش و پرورش استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سیدرضا مرتضوی در آیین بازگشایی مدارس استان اصفهان در هنرستان ماندگار ابوذر گفت: به دستور رییس جمهور نزدیک به ۷۰ واحد آموزشی جدید به میدان خدمت‌رسانی در آموزش و پرورش استان اضافه  و دولت نزدیک به ۱۱۵ میلیارد در استان اصفهان هزینه کرد .

وی در ادامه با اشاره به ۱۱۰ شهید دانش‌آموز هنرستان ماندگار ابوذر بیان داشت: این شهیدان جلوه‌ای از شکوه نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران هستند.

مقام عالی دولت در استان افزود: در آن دوران ملت ایران و همینطور دانش آموزان و معلمان این هنرستان، کاری کردند که اگر به جای هنرستان به آن شهیدستان بگوییم، سخن خلافی نگفته‌ایم.

مرتضوی گفت: در نظام تعلیم و تربیت خود در مسیری که تعریف کردیم و معارفی که داریم جز تربیت چنین دانش آموزانی انتظار نمی‌رود.

وی با بیان اینکه آموزش حضوری اولویت دولت سیزدهم است، بیان  داشت: به همین منظور در سال جاری ۷۰ واحد آموزشی جدید به تعداد مدارس اصفهان اضافه شد واعتبارات خوبی برای تجهیز مدارس داشتیم.

استاندار اصفهان ادامه داد: دانش‌آموزان باید بدانند هر نیمکتی که بر آن تکیه زدند جایگاه یک شهید بوده است و این جایگاه بسیار شرافت دارد و اگر این را برای ما خوب تعریف کنند مسیر هم مشخص می‌شود.

سیدرضا مرتضوی با اشاره به بازگشایی مدارس بعد از دو سال تعطیلی، گفت: بیماری کرونا کاری کرد که آموزش و پرورش به فضای مجازی منتقل و آموزش مجازی شود که قطعا عواقبی هم داشت که در شرایط جدید باید آن‌ها را جبران کنیم.

استاندار اصفهان اظهار داشت: در سال جاری حدود ۷۰ مدرسه جدید به آموزش و پرورش استان اضافه شد و دولت نزدیک به ۱۱۵ میلیارد در استان اصفهان هزینه کرد و جای تشکر دارد که شرایط آموزش مناسب‌تری را در استان اصفهان فراهم کردند.

به گزارش موج؛ در پایان این مراسم زنگ تحصیلی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ به وسیله پدر شهید الشریف به صدا در آمد و هم‌چنین از کتاب شهدای هنرستان ماندگار ابوذر رونمایی شد.

بازگشایی مدارس اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه