English

نماینده مردم نطنز و قمصر:

مردم با دقت اوضاع را رصد و تحلیل‌های دقیقی از مسائل دارند

نماینده مردم نطنز و قمصر، در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور مردم در این تجمع نشان داد مردم کشورمان با دقت اوضاع را رصد می‌کنند و تحلیل‌های دقیقی از مسائل دارند.

مردم با دقت اوضاع را رصد و تحلیل‌های دقیقی از مسائل دارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، رحمت الله فیروزی در یادواره 53 شهید شهر جوشقان قالی درباره حضور مردم در راهپیمایی امت رسول الله (ص) در واکنش به هتک حرمت به مقدسات و آسیب جانی به مردم گفت: حضور مردم در این تجمع نشان داد مردم کشورمان با دقت اوضاع را رصد می‌کنند و تحلیل‌های دقیقی از مسائل دارند.

وی تصریح کرد: حضور مردم در تجمع امت رسول‌الله (ص) کمکی بود به ارسال این پیام به همه دشمنان ملت که مردم با هوشیاری و دقت نظر اجازه سوء استفاده از مسائل داخلی کشورشان را به هیچ کسی نمی دهند و در برابر اغتشاشگران و کسانی که به اموال و جان مردم لطمه می‌زنند، به نوامیس مردم اهانت  و آرامش مردم و کسبه را سلب می‌کنند و به درستی این پیام را می‌دهند که قرن جدید و سال ۱۴۰۱ سال ۱۳۶۰ نیست که شبه منافقین و منافقین بتوانند آرامش مردم را سلب کنند؛ مردم نقشه این دشمن را برآب کردند.

فیروزی به دلایل نفوذ دشمن در قضایای اخیر اشاره کرد و گفت: دشمن در این ماجرا به لحاظ میدانی، تسلیحاتی، ورود سلبریتی‌ها و رسانه‌های بیگانه و نحوه صدمه زدن به مردم، نیرو‌های انتظامی، حافظان امنیت در جامعه و آسیب به اموال عمومی و به طور کل یک جنگ همه جانبه علیه ملت ایران، خودش را نشان داد و عملا در کشور با درگیریِ برنامه ریزی شده دشمن، با استفاده از ایادی گروهکی و امثال این‌ها مواجه بودیم که مردم به درستی صف خود را از این گروهک‌ها واغتشاش آفرین جداکردند.

نماینده مردم  نطنز و قمصر، در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تجهیز و آماده‌باش ضدانقلاب برای التهاب در جامعه در این قضیه مشهود بود، ما خواستار برخورد و پی‌گیر عوامل تحریک احساسات مردم و انتشار دهندگان اخبار نادرست هستیم و اگر کسی منکر این موضوع شود باید به منصف بودن آنان شک کرد.

وی افزود: عده‌ای در این کشور تا توانسته‌اند از مواهب امنیت و آرامش استفاده کردند، مشهور شدند، کسب درآمد کردند و از رسانه‌های رسمی کشور روزی گرفتند، ولی با این وجود در موجی ضد امنیتی به ایفای نقش پرداختند، که این مسائل قابل گذشت نیست.

فیروزی بیان کرد: خواستار برخورد و پی‌گیری با عوامل تحریک احساسات مردم و انتشار دهندگان اخبار نادرست و کسانی که قصد داشتند از آب گل آلود ماهی بگیرند و از احساسات درست، به جا و دغدغه صحیح مردم سو استفاده کنند هستیم، تا کسانی که آرامش مردم را در جامعه سلب ، جرات تکرار این اقدامات را نداشته باشند.

نماینده مردم نطنز و قمصر ضمن تشکر و قدردانی از فرماندهی کل انتظامی کشور و سپاه و بسیج وتسلیت به  خانواده شهدا امنیت که در شب‌های گذشته تلاش زیاد برای برقراری نظم و امنیت داشتند ، گفت:  ایران تکیه به مجاهدت و خون این عزیزان دارد. خانواده شهدا نیز بدانند ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که پیرو راه فرزندان شهیدشان باشیم و اجازه نمیدهیم خونشان پایمال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه