English

قائم ‌مقام سازمان اموال تملیکی کشور خبر داد؛

مزایده ۱۰۴۰ خودروی لوکس در گمرکات کشور / عرضه ۳۱ دستگاه پورشه در مازندران

قائم ‌مقام سازمان اموال تملیکی کشور گفت: تعداد 1040 خودروی لوکس در استان‌های مازندران، هرمزگان، خوزستان، بوشهر، قم و برخی دیگر از بنادر کشور به مزایده عمومی گذاشته شده‌اند.

مزایده 1040 خودروی لوکس در گمرکات کشور / عرضه 31 دستگاه پورشه در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، صاحب حجتی قائم ‌مقام و سخنگوی سازمان اموال تملیکی کشور با اشاره به اینکه امروز برای بررسی میدانی از وضعیت عرضه این خودروها به گمرکات استان مازندران در شهرستان نوشهر آمدیم، اظهار داشت: تعداد 31 دستگاه خودرو در مدل‌ پورشه در استان مازندران عرضه شده است که 28 دستگاه پورشه ماکان و سه دستگاه پورشه باکستر است.

وی ادامه داد: خودروهایی که در گمرکات مازندران در نوشهر قرار دارند از وضعیت خوبی برخوردار هستند و نگهداری خوبی از آنها شده است و کمترین آسیب‌ها از نظر شرایط جوی به این خودروها رسیده است که جا دارد از همکارانم در سازمان اموال تملیکی استان مازندران، سازمان بنادر و کشتیرانی و سایر دستگاه‌هایی که زحمت خدمات این مجموعه را بر عهده داشتند.

قائم ‌مقام و سخنگوی سازمان اموال تملیکی کشور با بیان اینکه مزایده فوق‌العاده 565 سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی را در گمرک نوشهر برگزار کردیم، افزود: تاریخی که برای بازدید این خودروها در نظر گرفته شد از هفتم تا 12 مهر است و بازدیدها برای عموم جاری است.

خودروهای لوکس در گمرک نوشهر

وی بیان داشت: تعداد 1040 خودروی لوکس در استان‌های مازندران، هرمزگان، خوزستان، بوشهر، قم و برخی دیگر از بنادر کشور به مزایده عمومی گذاشته شده‌اند.

حجتی گفت: کارشناسی صورت گرفته توسط کارشناسان رسمی دادگستری برای 1040 خودرو اعلام شده، با قیمت دو هزار 37 میلیارد تومان قیمت پایه کارشناسی است.

وی تصریح کرد: افرادی که می‌خواهند در این مزایده شرکت کنند حتماً باید امضای الکترونیکی خودشان را دریافت کنند و با پرداخت 15درصد از هزینه کف کارشناسی به عنوان وثیقه یا ارائه ضمانت‌نامه بانکی می‌توانند در این مزایده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت نام خود را انجام دهند و درخواست خود را اعلام کنند.

قائم ‌مقام و سخنگوی سازمان اموال تملیکی کشور با بیان اینکه روز شنبه 16مهر 1401 مزایده‌ها بازگشایی و برندگان اعلام می‌شوند، عنوان داشت: از دستگاه‌های نظارتی، حفاظت اطلاعات قوه قضائیه، سازمان بازرسی کل کشور هم خواستیم تا یک نظارت جامع و دقیق‌تری نسبت به فرایندهای این مزایده داشته باشند تا با دقت و توزیع فرصت و عادلانه این مزایده انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه