English

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:

سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، جریان تأمین کالا را تسهیل می‌کند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، جریان تأمین کالا را تسهیل می‌کند، گفت: در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی در سامانه‌های الکترونیکی به وجود آمده است.

سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، جریان تأمین کالا را تسهیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فرهاد دلق پوش در همایش توجیهی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت با بیان اینکه سامانه ستاد نحوه انجام فعالیت‌های اقتصادی را مشخص می‌کند اظهار کرد: این سامانه کاهش هزینه و زمان را در دنیای کنونی به وجود آورده است.

وی با اشاره به اینکه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، جریان تأمین کالا را تسهیل می‌کند افزود: در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی در سامانه های الکترونیکی به وجود آمده است و باید مدیران دستگاه‌های دولتی از سامانه ستاد استفاده کنند.

سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

گیلان در عرصه‌های مدیریت فرهنگی و علمی حرف اول را می‌زند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه گیلان در عرصه‌های مدیریت فرهنگی و علمی حرف اول را می‌زند گفت: گیلان استان گردشگری است که دارای دو بندر فعال و اولین منطقه آزاد تجاری و صنعتی شمال کشور است و باید جایگاه بالایی در کشور داشته باشد.

دلق‌پوش با اذعان به اینکه تجارت الکترونیک با بهره‌گیری از فنّاوری روز باید گسترده شود بیان کرد: بهبود وظایف مدیریتی یکی از این برنامه‌های سامانه ستاد است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از این سامانه پیشرفت چشمگیری را در حوزه کارایی خرید و افزایش آن به همراه داشته تصریح کرد: استفاده از سامانه ستاد 48 درصد هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و بهبود مدیریت، عملیات تجاری و شفافیت فرایند خرید ازجمله فواید از این سامانه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه سامانه ستاد به توسعه زیرساخت‌های کشور کمک می‌کند افزود: در عرصه اینترنت، دنیا در حال ایجاد یک دهکده جهانی است و ما باید خود را برای رسیدن به عالی‌ترین درجات در این‌گونه بحث‌ها آماده کنیم و کمیت و کیفیت را بالا ببریم.

دلق‌پوش با تأکید بر اینکه برای نظارت بین‌المللی باید شفاف‌سازی صورت بگیرد گفت: هر تولیدکننده، مسئول و عرضه‌کننده‌ای یک مصرف‌کننده و عضوی از مردم است، پس هر چیزی را که برای خود می‌پسند باید برای دیگران بپسندد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه