English

رئیس شورای اسلامی شهر رشت بیان کرد؛

مخفی بودن رای گیری استیضاح به درخواست ۹ عضو شورا/قاضی دیوان دستور موقت ادامه کار علوی را صادر کرد

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: پیش از رأی گیری درخواست تعدادی از اعضای شورا مبنی بر مخفی بودن رای گیری را به رأی گذاشتیم که ۹ نفر به مخفی بودن آن رای دادند.

مخفی بودن رای گیری استیضاح به درخواست ۹ عضو شورا/قاضی  دیوان دستور  موقت ادامه کار علوی را صادر کرد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه چهار تن از اعضای شورا در صورتجلسه نوشتند که رأی به ابقای شهردار داده‌اند گفت: پیش از رأی گیری درخواست تعدادی از اعضای شورا مبنی بر مخفی بودن رای گیری را به رأی گذاشتیم که ۹ نفر به  مخفی بودن آن رای دادند، فلذا کسی نمی تواند کشف رأی کند و بگوید چه کسی چه رایی داده است.

پیگیری قانونی تناقض گویی یکی از اعضای شورا

کارگرنیا با تاکید به اینکه هر شخصی حق دارد به احکام صادر شده خود در دیوان عدالت اداری اعتراض کند تصریح کرد: متاسفانه تناقض گویی های یکی از اعضای شورا موجب بروز چنین مشکلاتی شده و یقینا این موضوع را با توجه به مستنداتی که داریم، پیگیری قانونی خواهیم کرد.

متاسفانه این رفتارها موجب شده تا حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی در مبحث پسماند که فرصت زیادی هم برای تنظیم اسناد ندارد با مشکلاتی مواجه شود.

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه  فرماندار و همان عضو شورایی که تناقض گویی دارد، در جلسه دیوان عدالت برای رسیدگی به درخواست دستور موقت حضور پیدا کرده بودند، گفت:  قاضی  دیوان دستور  موقت برای ادامه کار علوی را در شهرداری صادر کرد و هنوز مصوبه شورا در دادگاه رسیدگی کامل نشده و ملغی نگردیده و منتظریم تا از شورا به منظور ارائه مستندات در دادگاه دعوت شود تا از رأی و مصوبه خودمان دفاع کنیم.

واثق کارگرنیا با اشاره به اینکه به دنبال ثبات مدیریتی هستیم بیان کرد: اختلافات باعث رکود شهر می‌شود و متاسفانه هزینه چنین اختلافاتی دامنگیر مردم و شهر است و ما علوی را برای یک دوره چهار ساله انتخاب کرده بویم  اما وی فرصت را از دست داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه