English

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان:

مدیران تمامی مناطق را جهت شناسایی استعدادهای ورزشی بررسی کنند

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: اساس این دولت بر مبنای محبت مدیران به مردم است و مدیر جامعه اسلامی برای مردم باید همانند یک پدر باشد.

مدیران تمامی مناطق را جهت شناسایی استعدادهای ورزشی بررسی کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، بنیامین شکوه فر ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان ایلام اظهار داشت: باید به پتانسیل‌ها وظرفیت های ورزشی توجه ویژه داشت و مدیران مربوط تلاش کنند تمامی مناطق را جهت شناسایی استعدادهای ورزشی بررسی کنند.

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه اساس این دولت بر مبنای محبت مدیران به مردم است افزود: مدیر جامعه اسلامی برای مردم باید همانند یک پدر باشد.

وی اضافه کرد: جامعه اسلامی نسبت به همه مخاطبان و خدمات گیرندگانش باید مسوولیت داشته باشد و از مدیران تنها پشت میزنشین را انتخاب نکند.

وی با تاکید بر ابنکه مدیران باید با بررسی تمام مناطق از ظرفیت ها غافل نشوند گفت: از مدیریت جدید انتظار می رود از ظرفیت های استان و جوانان غافل نشود.

شهاب شهبازی مدیر کل جدید ورزش و جوانان نیز در این مراسم ضمن تشکر از حسن اعتماد وزارت محترم ورزش و جوانان در انتخاب وی گفت: از جمله برنامه‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد فراهم نمودن نشاط در بین خانواده ورزش و جوانان، رسیدگی به امور جوانان، اتخاذتدابیر مناسب در حوزه ورزش بانوان استان،دتکمیل طرح های نیمه تمام در دولت گذشته، پیگیری جذب اعتبارات تملک و سرمایه وتوجه بر اجرای عدالت بین کارکنان است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه