English

رامین صادقی خبر داد؛

احداث ۵۰ واحد صنعتی صادرات‌محور در اردبیل

رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۵۰ واحد صنعتی صادرات‌محور در این استان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال احداث است.

احداث ۵۰ واحد صنعتی صادرات‌محور در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین صادقی ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: امسال رویکرد محوری فعالیت‌های ما در ۲ حوزه متمرکز شده که بخش اول حمایت از واحدهای تولیدی صادرات‌محور است که در این زمینه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم انجام می‌شود.

وی می گوید: در حال حاضر ۵۰ واحد صنعتی استان با نگاه صادرات‌محور در حال اجرا است که در شهرک‌های صنعتی با پشتیبانی‌های لازم احداث و توسعه این واحدها را شاهد هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل واحد تولید گلیسرل را از جمله این واحدها بیان کرد و گفت: کارخانه تولید گلیسرل با ظرفیت ۱۰ هزار تن در اردبیل و شهرک صنعتی شماره ۲ در حال اجرا است که با بهره‌برداری از آن تأمین نیازمندی‌های صنایع غذایی و دارویی را شاهد خواهیم بود.

صادقی می گوید: سرمایه‌گذار برای بهره‌برداری از این واحد تا آخر سال قول مساعد داده تا ما بتوانیم اشتغال مناسبی را در این مجموعه تولیدی با نگاه صادرات‌محور شاهد باشیم.

وی در ادامه گفت: در کنار کارخانه تولید گلیسرل، ام.پی.جی نیز از محصولات مورد استفاده در صنایع بهداشتی، خوراکی و غذایی است که این مجموعه نیز با ظرفیت ۳۰ هزار تن و با نگاه صادرات‌محور در حال انجام است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: این مجموعه‌ها در سطح خاورمیانه با خط تولید متنوع شرایط پیشتازی را دارند و تولید لمنت و پارکت نیز از جمله رویکردهای سرمایه‌گذار این پروژه است که تا یک میلیون متر مکعب تولید این محصولات را در استان اردبیل شاهد خواهیم بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه