English

رامین صادقی خبر داد:

احیای ۷۰ واحد تولیدی راکد در استان اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از فعال شدن ۷۰ واحد راکد تولیدی و صنعتی در سال مزین به «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی» در استان خبر داد.

احیای ۷۰ واحد تولیدی راکد در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین صادقی ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در دهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در اردبیل گفت: در سال مزین به «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی» در کنار حمایت از واحد‌های فعال، سعی بر این است تا ۷۰ واحد تولیدی راکد و نیمه‌فعال نیز به چرخه تولید مناسب بازگشته و فعالیت‌های اقتصادی قوت و قدرت بیشتری بگیرد.

وی افزود: در دهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید عمده مسائل مطرح شده در حوزه مالیات، بیمه و امور اراضی بود که مقرر شد با همراهی مدیران این دستگاه‌های اجرایی موانع و مشکلات با توجه به محدوده اختیارات استانی رفع و تلاش برای تقویت نظام حمایت مالی نیز از سوی بانک‌ها انجام شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل می‌گوید: امسال مصمم هستیم تا ۴۰ واحد تولیدی نیمه‌تمام صنعتی را در مناطق مختلف استان تکمیل و آماده بهره‌برداری کنیم که در این زمینه تلاش سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی ستودنی است.

صادقی در مورد میزان اشتغال واحد‌های تولیدی و صنعتی در سال ۱۴۰۱ نیز گفت: تعهد ما اشتغال پنج هزار و ۵۰۰ نفر در واحد‌های تولیدی و صنعتی است که تلاش خواهیم کرد با رفع موانع و مشکلات در کنار حفظ اشتغال موجود، اشتغال جدید را نیز دایر کنیم.

او گفت: با تاکید استاندار اردبیل قرار شد تا اعطای تسهیلات از منابع مختلف برای واحد‌های تولیدی و صنعتی انجام شده و گواهی مالیاتی و بیمه‌ای نیز در برخورداری واحد‌های تولیدی به رغم برخی بدهی‌ها و معوقات بانکی به انجام برسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل می‌گوید: ما سعی می‌کنیم در رایزنی با بانک‌های عامل اخذ وثیقه را برای پرداخت تسهیلات به شکل سهل و آسان مد نظر قرار داده و بخشودگی جرایم مالیاتی و بیمه‌ای نیز به عنوان یک اقدام حمایتی و پشتیبانی در دستور کار قرار گیرد.

صادقی بیان کرد: شهرک‌های صنعتی تلاش کرده تا زیرساخت‌های لازم را تا حد امکان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایجاد کند که نواقصات نیز در این زمینه مورد توجه بیشتر خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه