English

رامین صادقی:

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در اردبیل اجرا می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس به منظور بازرسی و نظارت برقیمت، تامین، توزیع و ارائه به موقع کالا در استان اجرا می‌شود.

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین صادقی ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: به منظور بازرسی و نظارت برقیمت، تامین، توزیع و ارائه به موقع کالا و خدمات اولویت دار این ایام طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط جهت جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت‌ها و بروز تخلفات احتمالی از سوی واحد‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی و رسیدگی سریع به شکایات و گزارش‌های مردمی از ۱۷ شهریورماه جاری شروع و تا ۱۵ مهرماه اجرا خواهد شد.

وی افزود: با عنایت به فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور و شروع سال تحصیلی جدید تقاضا برای خرید لوازم التحریر، کیف و کفش و سایر ملزومات تحصیلی افزایش می‌یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در ادامه، برگزاری گشت‌های مشترک و رسیدگی سریع به پرونده‌های متشکله، نظارت ویژه بر رعایت درصد سود‌های خرده و عمده فروشی و نصب برچسب قیمت و صدور فاکتور، ممانعت از فروش اجباری کالا به همراه دفترچه‌های دانش آموزی، نظارت بر عملکرد آموزشگاه‌ها و مدارس غیر انتفاعی در دریافت شهریه‌های مصوب، جلوگیری از توزیع و فروش لوازم التحریر غیر استاندارد را از دیگر اقدامات این طرح برشمرد.

صادقی ادامه داد: براساس تدابیر متخذه در خصوص کاهش زمان رسیدگی به شکایت‌های مردمی، شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ در اردبیل و شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند، تا بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت در اسرع وقت به موضوع رسیدگی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه