English

رامین صادقی خبر داد؛

انجام بیش از ۱۶ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: طی چهارماهه نخست امسال بیش از 16 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی در سطح استان انجام شده است.

انجام بیش از 16 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین صادقی ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا در سطح عرضه با بیان اینکه تعداد بازرسی‌های انجام شده در چهار ماهه اول سالجاری در حوزه نظارت و بازرسی قاچاق کلا و ارز با 16 هزارو 424 مورد، افزایش چشمگیری داشته و از این تعداد بازرسی ها، 31 واحد صنفی متخلف به ارزش 4 میلیارد و 128 میلیون و 397 هزارو 651 ریال شناسایی شده که پس از تکمیل پرونده جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

وی افزود: چنانچه در زمان مراجعه بازرسین به واحدهای اقتصادی، فعالان تجاری اعم از تولیدکننده، عمده‌فروش و خرده‌فروش با توجه به رسته فعالیتی که دارند، در سامانه جامع تجارت ثبت‌نام نکرده و نقش دریافت نکرده باشند، مجوز صادره تعلیق خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل می گوید: در راستای اشتغال آفرینی و ریشه‌کن شدن قاچاق در کلیه سطوح و بر اساس ماده 4 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا در سطح عرضه بصورت مستمر تشکیل و مصوبات آن نیز به استناد تبصره همین ماده لازم الاجرا است.

صادقی با اشاره به اینکه کد رهگیری در مبارزه با قاچاق و تقلب مؤثر است گفت: برخورد با کالای قاچاق و جمع آوری از سطح عرضه باید بصورت کارشناسی شده انجام شود تا شاهد اثرات مثبت آن در جامعه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه