English

رامین صادقی خبر داد:

بازرسی بیش از ۳۵ هزار واحد صنفی در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: طی دو ماهه نخست امسال بیش از 35 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شده است.

بازرسی بیش از 35 هزار واحد صنفی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین صادقی ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در خصوص توزیع کالاهای اساسی در جلسه تنظیم بازار استان گفت: طی دو ماهه نخست امسال مقدار یک هزار و 101 تن برنج، یک هزار و 170 تن شکر، 42 تن گوشت قرمز و 2 هزار و 800 تن روغن خوراکی از جمله کالای اساسی تنظیم بازار می باشد که پس از جذب در سطح عرضه توزیع گردیده است.

وی در ادامه ضمن تشریح عمکرد حوزه نظارت و بازرسی سازمان صمت استان اردبیل از تشکیل یک هزار و 355 پرونده تخلف صنفی در طول دو ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: از اول فروردین ماه تا پایان اردیبهشت ماه سالجاری بیش از 35 هزار و 673 مورد بازرسی از واحدهای صنفی اعم از تولیدی و توزیعی انجام شده که در جریان این بازرسی ها  یک هزار و 208 مورد پرونده تخلف صنفی به ارزش 125 میلیارد و 324 میلیون و 622 هزارو 745 ریال تشکیل و جهت رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: در مدت زمان یاد شده 110 مورد گشت مشترک با دستگاه های ذیربط در جهت مدیریت، کنترل و تنظیم بازار صورت گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه