English

رامین صادقی خبر داد:

انجام بیش از هزار مورد بازرسی از واحدهای نانوایی در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در فروردین ماه امسال بیش از هزار مورد بازرسی از واحدهای نانوایی شهرستان اردبیل انجام شده است.

انجام بیش از هزار مورد بازرسی از واحدهای نانوایی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین صادقی ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل درجلسه کارگروه آرد و نان مرکز استان با اعلام اینکه طی فروردین ماه امسال هزار و 50 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی شهرستان اردبیل توسط اکیپ بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت مرکز استان انجام گرفته است، گفت: در این خصوص 77 واحد نانوایی به علت کم فروشی ، گران فروشی و تعطیلی خودسرانه ، محکوم به پرداخت جریمه شده و در این راستا نظارت و بازرسی ها با تداوم صورت خواهد گرفت.

او با بیان اینکه نان به عنوان بخش اصلی سبد غذایی مردم به شمار می رود، افزود: بهبود کیفیت پخت نان مورد انتظار مردم است و در این راستا نظارت و بازرسی مستمر از طریق بازرسین سازمان صمت بر عملکرد نانوایی های سطح استان انجام می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اظهار داشت: هیچ مشکل و کمبودی در تامین آرد وجود ندارد و در صورت نیاز آرد مازاد بر مصرف در ماه مبارک رمضان تامین و برای ارائه خدمات به واحدهای پخت نان تزریق خواهد شد.

صادقی با بیان اینکه واحدهای نانوایی موظفند بر اساس ساعات پخت نان که از طرف اتحادیه نانوایان به آنها اعلام شده نسبت به پخت نان اقدام و با بازرسان همکاری لازم را داشته باشند ، افزود: باید با آرد اختصاص یافته به هر نانوایی نان پخت شود و با متخلفان عرضه خارج از شبکه برخورد جدی خواهد شد.

او از شهروندان خواست  در صورت مشاهده هر گونه تخلف  صنفی از واحدهای صنفی و یا نانوایان از طریق سامانه ارتباطی 124 سازمان صمت در مرکز استان و شهرستانهای تابعه اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه