English

با حضور افشین ناظمی پیشکسوت فوتبال گیلان؛

جلسه هماهنگی دیدارهای تیم ملی جوانان در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا برگزار شد

نشست هماهنگی دیدارهای تیم ملی جوانان در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا به سرپرستی افشین ناظمی برگزار شد.

جلسه هماهنگی دیدارهای تیم ملی جوانان در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، نشست هماهنگی دیدارهای گروه J رقابت‌های مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا ساعت ۱۰ صبح امروز به وقت محلی با حضور ناظران ای اف سی، نمایندگان داوری و پزشکی، سرپرست‌ها و مدیران رسانه چهار تیم ایران، قرقیزستان، امارات و برونئی در هتل حیات رجنسی شهر بیشکک برگزار شد.

در این جلسه که به سرپرستی افشین ناظمی پیشکسوت فوتبال گیلان همراه بود ضمن مرور قوانین برگزاری بازی، مقرر شد که تیم ملی ایران در نخستین بازی خود که فردا ساعت ۲۰:۳۰ به وقت قرقیزستان ( ۱۹:۰۰ به وقت تهران) برابر میزبان برگزار می‌شود، با لباس سفید و رقیب با لباس قرمز به میدان بروند.

در بازی دوم برابر برونئی هم که روز بیست و پنجم شهریورماه ساعت ۱۶:۰۰ به وقت محلی (۱۴:۳۰ به وقت ایران) برگزار خواهد شد، ایران با لباس سفید و برونئی با پیراهن زرد حاضر خواهند شد.

در بازی آخر هم که بیست و هفتم شهریورماه ساعت ۱۶:۰۰ به وقت بیشکک ( ۱۴:۳۰ به وقت تهران) برگزار می‌شود، تیم ملی با لباس قرمز برابر امارات سفید پوش به میدان می‌رود. لازم به ذکر است که تمامی دیدارهای تیم ملی جوانان در این رقابت‌ها، در ورزشگاه دالن اومورزاکوفدر شهر بیشکک پایتخت قرقیرستان برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه