English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بیان کرد؛

لزوم ارتقاء کیفیت آموزشی آموزشگاه‌های آزاد هنری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تأکید بر لزوم ارتقاء کیفیت آموزشی آموزشگاه‌های آزاد هنری ، گفت که نهضت بازرسی و ارزیابی مجوزهای صادره از سوی مجموعه ارشاد ، با قوت استمرار می‌یابد .

لزوم ارتقاء کیفیت آموزشی آموزشگاه‌های آزاد هنری

 به گزارش خبرگزاری موج گیلان، رضا ثقتی در اولین جلسه شورای نظارت بر آموزشگاه های آزاد هنری استان ؛ با اشاره به ظرفیت‌ های قانونی و لزوم استفاده از آنها، بهره گیری از ابزارها و اهرم های مصرح در قانون توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را موجب تحقق صحیح رسالت‌ها و وظایف محوله عنوان کرد .

وی با یادآوری اینکه با افتتاح تالار مرکزی رشت، اهالی فرهنگ و هنر از این سرمایه استفاده کرده و خرسند شدند ، آن را نمونه‌ای از ابزارها و اهرم‌های قانونی مجموعه ارشاد بیان داشت .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تشکیل جلسات و اعمال نظارت های قانونی را از جمله وظایف مصرح ذکر کرد و گفت : حرکت آموزشگاه ها بر مدار درست و اصولی، یکی از دغدغه هایی بوده که همواره دنبال می کردیم تا افرادی که به آنها مراجعه می‌کنند ، آموزش هایی صحیح فرا گیرند .

وی داشتن افق ، ایده و برنامه هایی مرتبط با چشم‌اندازهای آموزشی را از جمله ضرورت‌هایی عنوان کرد که آموزشگاه ها باید از آنها بهره مند باشند و ادامه داد : تشکیل و احیاء شوراهایی از جمله شورای نظارت بر آموزشگاه های آزاد ، به طور قطع می تواند در روند اصلاح امور ، اثرگذار بوده و منجر به ارتقاء کیفیت آموزشی آموزشگاه ها شود .

استمرار نهضت بازرسی و ارزیابی مجوزهای صادره از سوی مجموعه ارشاد از دیگر مواردی بود که ثقتی مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد : مطابق با اختیارات و حدود قانونی، نظارت ها انجام می شود .

در پایان این جلسه احکام اعضای شورای نظارت بر آموزشگاه های آزاد هنری استان از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به آنان اعطا شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه