English

سرهنگ رامین حسین زاده خبر داد؛

بهره مندی روزانه بیش از ۱۵۰۰ نفر از خدمات گذرنامه ای پلیس در اردبیل

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اردبیل گفت: روزانه بیش از یک هزار و 500 نفر از خدمات گذرنامه ای پلیس در سطح استان بهره مند می شوند.

بهره مندی روزانه بیش از 1500 نفر از خدمات گذرنامه ای پلیس در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سرهنگ رامین حسین زاده ، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اردبیل از خدمات رسانی مضاعف اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی اردبیل خبر داد و گفت: روزانه بیش از یک هزار و 500 نفر از خدمات گذرنامه ای پلیس در استان اردبیل بهره مند می شوند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس در کسوت خادم مردم و نظام اسلامی مسئولانه و متعهدانه ایفای نقش کرده و خدمات رسانی شایسته به مردم را در اولویت برنامه ها و ماموریت های خود قرار داده است؛ گفت: خدمات رسانی به مردم زیرپرچم ولایت و در لباس مقدس پلیس افتخاری مقدس و مدالی مقدس برگردن کارکنان انتظامی است.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اردبیل از خدمات رسانی مضاعف اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی از زمان آغاز مراسم پیاده روی اربعین حسینی خبر داد و گفت: کارکنان این اداره از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح آماده ارائه خدمات به مراجه کنندگان بوده؛ که روند خدمات رسانی در اکثر مواقع تا ساعت 9 شب نیز ادامه دارد.

حسین زاده با اشاره به ثبت نام بیش از 20 هزار نفر در سامانه سماح جهت دریافت خدمات گذرنامه  گفت: روزانه به طور متوسط یک هزار و 500 نفر به اداره مهاجرت و گذرنامه مراجعه و خدمات مختلف از جمله تمدید گذرنامه را دریافت می کنند.

وی در پایان با آرزوی قبولی زیارت دلدادگان و شیفتگان بارگاه حسینی گفت: پلیس با حداکثر توان در خدمت عزاداران و شیفتگان امام حسین(ع) بوده  و آماده ارمفان امنیت و آرامش برای آنان در ابعاد انتظامی-ترافیکی است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه