English

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان خبر داد؛

۸۴ پرواز ویژه ایام اربعین در فرودگاه بهشتی اصفهان/ ثبت نام بیش از ۴ هزار زائر در سامانه سماح

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: ۸۴ پرواز در مسیر اصفهان به نجف و بالعکس ویژه ایام اربعین در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان از ۱۵ شهریور برقرار می‌شود.

۸۴ پرواز ویژه ایام اربعین در فرودگاه بهشتی اصفهان/ ثبت نام بیش از ۴ هزار زائر در سامانه سماح

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ابوذر ضیایی مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان بیان داشت: شرکت‌های هواپیمایی معراج، ساها، آسمان، وارش و ایران ایرتور آمادگی خود را برای جا به جایی زائرین اربعین در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اعلام کرده اند.

وی با بیان اینکه پرواز‌های اربعین امسال در این فرودگاه از ۱۵ تا ۳۰ شهریور برقرار است، افزود: بیش از ۴ هزار زائر ثبت نام شده در سامانه سماح، مرز هوایی اصفهان را برای عزیمت خود به نجف اشرف انتخاب کرده اند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه قیمت مصوب بلیط پرواز‌های رفت و برگشت اصفهان به نجف ۶ میلیون تومان است، گفت: زائران برای برقراری نظم در ترمینال پروازی و تسریع در  خدمت رسانی قبل از عزیمت به فرودگاه بلیط خود را از سایت رسمی شرکت‌های هواپیمایی تهیه و با در دست داشتن کارت واکسیناسیون دیجیتال و یا تست منفی pcr با تاریخ انقضای حداکثر ۷۲ ساعت در فرودگاه حاضر شوند.

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان اظهار داشت: موکب شهید بهشتی در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان آماده پذیرایی از زائران و استقبال کنندگان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه