English

۱۲۲ هکتار طراحی و تهیه نقشه در منطقه ۵ قم

مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: تا امروز برای 122 هکتار در منطقه پنج طرح شهرسازی آماده و نقشه‌های آن تهیه‌شده و در مرحله تصویب است.

۱۲۲ هکتار طراحی و تهیه نقشه در منطقه ۵ قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، زین‌العابدین قراچورلوی در گفت‌وگویی با تأکید بر توسعه منطقه پنج و ظرفیت این منطقه در رونق اقتصادی شهر اظهار داشت: این منطقه دارای ظرفیت‌های زیادی بوده و می‌تواند در رونق اقتصادی شهر نقش مهمی را ایفا کند.

وی از اجرای پنج برنامه توسعه برای منطقه پنج خبر داد و افزود: نخستین کاری که در منطقه انجام‌شده طراحی شوارع منطقه بود، همچنین ۲۰۰ هزار متر املاک مردم که در طرح بود از طرح خارج شد و در فاز دوم برای این املاک پروانه صادر می‌کنیم.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم تصریح کرد: منطقه پنج درحال‌توسعه بوده و نیازهای زیادی دارد و در ابتدا برای محدودهای دارای استعداد طرح تعریف‌شده است؛ تا امروز برای ۱۲۲ هکتار در این منطقه طرح آماده‌ و نقشه‌های آن تهیه‌شده و در مرحله تصویب است.

قراچورلوی تأکید کرد: در صورت تصویب طرح منابع درآمدی خوبی برای منطقه ایجاد خواهد شد همچنین ارزش‌افزوده لازم برای اهالی منطقه ایجاد می‌شود.

وی انجام کارهای زیربنایی را زمان‌بر دانست و خاطرنشان کرد: ما در این منطقه با موضوعاتی مواجه هستیم که حل و فصل آن نیاز به همگرایی بین نهادها و ارگان‌ها دارد.

قراچورلوی ادامه داد: بوستان بانوان نیز در بلوار ولی‌عصر(عج) در حال ساخت بوده و پروژه‌های عمرانی زیادی برای منطقه برنامه‌ریزی‌شده است، امیدواریم با مشارکت مردم و بخش خصوصی بتوانیم منطقه را آباد کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه