English

پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون یورو به پروژه فولاد تربت حیدریه

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس بیان کرد: طبق رایزنی انجام شده با بانک صنعت و معدن مقرر شد این بانک نسبت به پرداخت حق السهم خود به مبلغ ۲۰ میلیون یورو در بازه‌های کوتاه مدت اقدام کند.

پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون یورو به پروژه فولاد تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در سخنانی اعلام کرد: طبق رایزنی انجام شده با بانک صنعت و معدن مقرر شد این بانک نسبت به پرداخت حق السهم خود به مبلغ ۲۰ میلیون یورو در بازه‌های کوتاه مدت اقدام کند.

زنگنه در ادامه تصریح کرد: بعد از تغییر پیمانکار، پروژه از سرعت خوبی برخوردار است و میزان پیشرفت پروژه به حدود ۴۰ درصد رسیده و با پرداخت تعهدات بانک صنعت و معدن در موعد مقرر، پروژه بر اساس زمانبندی خود به بهره برداری خواهد رسید.

 نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه همچنین متذکر شد: عملیات اجرایی مجتمع فولاد رخ در شهرستان تربت‌حیدریه سال ۹۷ با اعتبار یک میلیارد یورو و در زمینی به مساحت ۵۵۰ هکتار آغاز شده است.

وی تاکید کرد: بر اساس طرح اولیه کارخانه با ظرفیت تولید سالانه ۲ میلیون تن آهن اسفنجی، ۱.۵ تن ورق فولادی با تامین مواد اولیه از معادن سنگان خواف و یک میلیون و ۶۰۰ تن ذوب و ریخته‌گری و برای ۲ هزار و ۸۰۰ نفر اشتغال مستقیم و ۱۲ هزار نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد خواهد کرد.

زنگنه خاطرنشان کرد: سالانه ۱.۵ میلیارد یورو ورق فولاد وارد کشور می‌شود و این در حالی است که با راه اندازی این پروژه می‌توان از خروج ارز از کشور جلوگیری و ضمن ایجاد تولید و اشتغال، قطعات فولادی در صنعت کشتیرانی، ماشین آلات سنگین و همچنین لوله‌های گاز را در داخل تامین کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه