English

سردار سرلشکر حسین سلامی:

جنگ اصلی در جهان امروز جنگ دانش بینش‌ها و تفکر‌ها است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: جنگ اصلی در جهان امروز جنگ دانش بینش‌ها و تفکر‌ها است و نتیجه دانش بدون معنویت، تحریم ملت‌هاست و تحریم کشور ما ظلمی است که باید رفع شود.

جنگ اصلی در جهان امروز جنگ دانش بینش‌ها و تفکر‌ها است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی اعلام کرد: درحالی‌که داشتن و استفاده از سلاح هسته‌ای ، منطق دشمنان ایران اسلامی است؛ اما براساس اندیشه اسلامی و دکترین جمهوری اسلامی ایران، کشتار گسترده مردم، عملی باطل است.

سردار سرلشکر سلامی این سخنان را در جمع اساتید بسیجی سراسر کشور در اظهار کرد و در ادامه افزود: درعین‌حال جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از خود، دقت سلاح‌هایش را بالا برده است؛ به‌طوری‌که موشک‌های بالستیک کشور از دقت صددرصدی برخوردار است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین تاکید کرد: جنگ اصلی در جهان امروز جنگ دانش بینش‌ها و تفکر‌ها است و نتیجه دانش بدون معنویت، تحریم ملت‌هاست و تحریم کشور ما ظلمی است که باید رفع شود.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد و گفت: استادان بسیجی در تقابل افکار و اندیشه با غرب و پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران، نقش محوری دارند.

سردار سرلشکر سلامی در ادامه با اشاره به دستاورد‌های علمی کشور متذکر شد: جمهوری اسلامی ایران با تولید دانش کاربردی، قدرتمند شده است و دانشگاه و دانشگاهیان در این مسیر، نقش محوری دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه