English

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی:

گنجینه مهم دفاع مقدس به دور از تحریفات به نسل جوان منتقل شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر تبیین و انتقال فرهنگ هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد.

گنجینه مهم دفاع مقدس به دور از تحریفات به نسل جوان منتقل شود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، تراب محمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، در جلسه ستاد گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس استان اظهار کرد: زوایای بسیاری از حماسه آفرینی و رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس مغفول مانده است که باید همچنان این فرهنگ متعالی در بین نسل جوان و آیندگان تبیین و ترویج شود.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس باعث مقاومت بیشتر ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی شده است، افزود: دفاع مقدس گنجینه بی بدیل در 4 دهه گذشته است که به عنوان چراغ راه انقلاب اسلامی عامل ارتقاء روحیه جهاد و شهادت بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: گنجینه مهم دفاع مقدس باید به دور از تحریفات به نسل جوان منتقل شود تا این فرهنگ متعالی به فراموشی سپرده نشود.

وی گفت: در امان ماندن جوانان از تهاجم فرهنگی دشمن تنها در سایه نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس ممکن است چراکه هر لحظه و هر زاویه از دفاع مقدس دارای درس و پیام است.

محمدی، با بیان اینکه باید در تاثیرگذاری برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس تمرکز بیش‌تری شود، یادآور شد: هدف اصلی از برگزاری برنامه‌های مربوط به دفاع مقدس، آشنا ساختن نسل جوان و کسانی است که در دوران پرافتخار دفاع مقدس حضور نداشتند و نمی‌دانند در آن دوران چه رخ داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه