English

مدیرکل اوقاف مازندران:

طرح توسعه امامزادگان در استان به شرایط مطلوب رسیده است

مدیرکل اوقاف مازندران گفت: طرح توسعه امامزادگان استان مازندران با پیگیری و تلاش‌های انجام شده و کمک خیران امروز به سرانجام مطلوب رسیده است.

طرح توسعه امامزادگان در استان به شرایط مطلوب رسیده است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف مازندران در مراسم محفل انس با قرآن کریم و تجلیل از نخبگان قرآنی استان مازندران و بهره‌برداری از فاز نخست طرح توسعه شبستان امامزاده عباس(ع) ساری که با حضور استاندار مازندران برگزار شد، اظهار داشت: طرح توسعه امامزاده عباس(ع) ساری به صورت جدی در دستور کار این سازمان قرار دارد.

وی ادامه داد: فاز نخست طرح توسعه شبستان آستان مقدس امامزاده عباس ساری امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل اوقاف مازندران با اشاره به مشکلاتی که در برخی از امامزدگان به ویژه امامزاده عبدالله آمل وجود داشت، گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در حال حاضر هر مسئول استانی و یا ائمه جمعه که در این مجموعه حضور پیدا می‌کنند نسبت به اقدامات انجام شده ابراز رضایت و زبان قدردانی دارد.

وی یادآور شد: این پروژه و 128 پروژه‌های امامزادگان در سطح استان مازندران امروز به سرانجام مطلوب رسیده است.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به همکاری، سپاه کربلای استان، سپاه قدس و خیران، افزود: در برخی از امامزاده‌های شاخص به ویژه امامزاده عبدالله آمل کمک‌های زیادی برای رفع مشکلات این مجموعه به مجموعه اوقاف استان شده است.

وی به اقدامات عمرانی انجام شده در سطح امامزاده‌های استان، ابراز داشت: نصب ضریح و فعالیت‌های عمرانی در مجموعه امامزاده‌های استان در حال انجام است و گزارش کاری هم در این زمینه تهیه کردیم.

مدیرکل اوقاف مازندران درباره برخی شبهات ایجاد شده در فضای مجازی در ارتباط با تعداد امامزاده‌ها مطرح شود، تصریح کرد: ما حق ارائه خدمات به امامزاده‌ای که ثبت نشده باشد نداریم و اصلاً  امامزاده فاقد ثبت در سطح استان نداریم.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی رئیس جمهور برای برون رفت مشکلات این روزهای کشور، عنوان داشت: این سید بزرگوار امروز برای شب و روز نمی‌شناسد و امروز رئیس جمهور بهترین الگو برای خدمت رسانی در سطح کشور است.

حجت الاسلام حیدری  بیان داشت: هر فرد در هر لباسی برای توسعه کشور و ارائه خدمات با نیت خالص و الهی گام بردارد نامش ماندگار می‌شود.

وی اضافه کرد: شهید رجایی با 28 روز خدمت به دلیل نیت خالصانه یک الگوی ماندگار صبر و تلاش در کشور نام گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه