English

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن سالاری:

ادعای جهادی بودن درد مردم را دوا نمی کند/ مدیریت جهادی تنها راه برون رفت مشکلات است

امام جمعه شهرستان سیریک گفت: امروز جمهوری اسلامی نیازمند حضور مدیران و مسئولان جهادی است که به فکر راه انداختن کار و مرتفع سازی مشکلات مردم باشند.

ادعای جهادی بودن درد مردم را دوا نمی کند/ مدیریت جهادی تنها راه برون رفت مشکلات است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت مظلومان شهیدان باهنر و رجایی و همچنین گرامیداشت هفته دولت اظهارداشت: عملکرد مجاهدانه شهیدان باهنر و رجایی در دوران مسئولیت خود در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ماندگار خواهد بود، شهید رجایی آن دولتمرد ساده‌زیستی که به دنبال زرق و برق دنیا نبود و تمام تلاش خود در جهت رضای خدا و همچنین کمک به مردم گذاشت.

وی گفت: امروز مسئولان پایین دست و بالادست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید با الگوبرداری مناسب از این دو شهید بزرگوار راه مناسب را یافته و به یاری مظلومان زمان برسند.

حجت الاسلام سالاری گفت: جهادی شدن مسئولان ما صرفا با لباس جهادی نیست بلکه مدیریت جهادی نیز می خواهد، یک مدیر جهادی توانمند باید با در نظر گرفتن تمامی امورات اعم از اقتصادی، اجتماعی و سیاسی هنر مدیریت جهادی خود را آشکار و نمایان سازد، مدیر ما باید بلد باشد جهادی مدیریت کند.

خطیب جمعه شهرستان سیریک بیان داشت: مدیریت جهادی یعنی خودکفا کردن مردم و برنامه‌ریزی در جهت رفاه حال مردم است، اگر صدایی به گوششان برسد که مسئله آب ‌که از پیش پا افتاده ترین مسائل از ابتدا برای بشر بوده است و عده ای از داشتن آن محروم اند آن مدیر جهادی شبی نمی‌تواند به آرامی سر خود را بر بالین بگذارد ، و آرام نمی‌گیرد تا آن مشکل به نتیجه مطلوب نرسد.

وی ابراز داشت: هفته دولت بر کسانی مبارک باشد که دردی از درد مردم را مداوا میکنند و از هیچ تلاشی برای حل مشکل مردم فروگذار نکردند،  نه بر مواردی که احیانا بی مبالاتی می کنند، شهید رجایی حلال خور بود، رجایی در زمان سبزی فروشی خود حلال خور بود و آن را هم به زمان رئیس جمهوری خود انتقال داد و ذره ای از بیت المال را خرج امورات شخصی خود نکرد، امروز برای مسئولان ما امثال شهید رجایی به مثابه یک الگوی با ایمان، متعهد و مجاهد است که باید در امورات مدیریتی خود از ایشان الگو برداری کنند.

حجت الاسلام سالاری اذعان کرد: امروز جمهوری اسلامی نیازمند حضور مدیران و مسئولان جهادی است که به فکر راه انداختن کار و مرتفع سازی مشکلات مردم باشند، شهید رجایی به مدیر کل آموزش و پرورش تهران در زمان خود گفت به فکر کوچک کردن اتاق کار خود باش نه بزرگ کردنش شهید رجایی اهل راستگویی بود و در اوج تبلیغات رئیس جمهوری اهل فریب دادن افکار و اذهان مردم نبود که برای خود رای جمع کند بلکه به فکر یاری رساندن به مردم و حل مشکل آنها بود، یاد دولت مردان تراز انقلاب اسلامی را گرامی می داریم.

خطیب جمعه شهرستان سیریک ابراز داشت: دولتمردان جمهوری اسلامی ایران به ویژه شهیدان والامقام رجایی و باهنری، مجاهدانه برای به ثمر رساندن این انقلاب تلاش کردند و حامی جوانان بودند، امروزه اگر استان هرمزگان دارای رتبه بیکاری در کشور است مشکل مسئولان استان ما است و برای حل آن باید از قشر نخبه و جوان استان حمایت کنند.

وی افزود: در هفته جاری که به‌ نام‌ هفته دولت نام‌گذاری شده است و دوباره از  مسئولان استان و شهرستان سیریک مطالبه آب می کنم.

حجت الاسلام سالاری در پایان گفت: ام المصائب مشکلات منطقه سیریک آب است، مردم شهرستان سیریک و روستا ها و شهر های  حومه شهرستان از کمبود آب گلایه دارند، با رسیدگی های مقطعی مشکل آب حل نمی‌شود، زمانی این مشکل حل شده که مردم در زندگی خود وجود آب را لمس کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه