English

امام جمعه تبریز:

وقت کشی آمریکا در مذاکرات نشان از استیصالش در مواجه با ایران است

امام جمعه تبریز گفت: وقت کشی آمریکا در بحث مذاکرات هسته ای نشان از استیصالش در مواجه با ایران است

وقت کشی آمریکا در مذاکرات نشان از استیصالش در مواجه با ایران است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز در خطبه‌های امروز عبادی و سیاسی نماز جمعه تبریز اظهار کرد: دولت مستکبر آمریکا تلاش می کند با فضاسازی توسط مرعوبان و‌ دلدادگان داخلی غرب، دولت جمهوری اسلامی ایران را به کوتاه آمدن مجبور سازد.

وی تصریح کرد: وقت کشی آمریکا در بحث مذاکرات هسته ای نشان از استیصالش در مواجه با ایران است چرا که پس از رد و بدل شدن طرح‌ها و برگه‌های توافق ایران و مذاکره‌کنندگان غربی و پیشنهادات نهایی ایران به اروپا و آمریکا، اکنون و تا زمان تحریر نهایی آمریکا در طول ۱۰ روز با تعلل برخورد کرده است در حالی که شخص نماینده اتحادیه اروپا تاکید کرده که ایران پیشنهاد‌های خوبی داده است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: رئیس جمهور بار‌ها تاکید کرده است که هرگز از منافع و حق مسلم کشورمان کوتاه نخواهیم آمد.

وی در ادامه با بیان اینکه هفته دولت، هفته قدردانی از دولتمردان است که در راه خدمت به مردم قدم برداشته‌اند گفت: شهید باهنر و رجایی تا ابد نامشان خواهد ماند، زیرا با ایمان و استقامت و عمل صالح استوار ایستادند و با شهادت خود در ذهن و جان مردم خواهند ماند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تجلیل از زحمات مسئولان ادارات برای برپایی میز ادارات به مناسبت هفته دولت ، گفت: یاد شهدای عزیز رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم و به نمایندگی از مردم استان، از همه خادمان دولت خدا قوت می‌گویم.

وی خطاب به وزیر بهداشت که امروز در نماز جمعه تبریز شرکت کرده بود گفت: از آقای دکتر رئیسی تشکر می‌کنیم که در ۱۲ ماه، ۳۱ سفر استانی داشته و تصویب چهار هزار و ۵۰۰ طرح، ۳۷۶ سفر توسط وزرا، از کار‌های این دولت مردمی است.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: ما منکر مشکلات معیشتی و اقتصادی نیستیم و از دولتمردان درخواست رسیدگی داریم، ولی فقط به یک‌حوزه مثل بهداشت و درمان نگاه کنید و ببینید که آغاز واکسیناسیون عمومی، واردات ۱۶۰ میلیون دوز واکسن کرونا، تولید بیش از ۶۰ میلیون‌دوز واکسن داخلی و آماده‌سازی زمینه صادرات واکسن ایرانی، تزریق ۶۷ میلیون نفر از دوز اول واکسن ۵۶ میلیون دوز دوم و ۲۸ میلیون نفر از خدمات این دولت در این ۱۲ ماه است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به واکسیناسیون ۲.۵ میلیون نفر اتباع خارجی، افزایشی داروخانه بیماران کرونا از ۱۰۰ داروخانه به ۳۰۰ داروخانه ادامه داد: بیمه رایگان، پوشش بیمه ناباروری، اجراسازی نسخه‌نویسی الکترونیکی، اصلاح تعرفه خدمات پرستاری به عنوان مطالبه ۱۴ ساله، تصویب افزایش ظرفیت دانشجوی پزشکی، اصلاح نظام یارانه دارو در طرح دارویار، پوشش حمایتی بیمه‌ای ۱۱۹ قلم داروی بدون نسخه از جمله بخشی از اقدامات یک وزارت‌خانه دولت سیزدهم است.

وی در ادامه خطبه ها اظهار کرد: فرهنگ عمومی جامعه باید اصلاح شود و راهکار رسیدن به عدالت، ترویج افکار مبارزه با اشرافی‌گری در ذهن مردم است و نمی‌توان آن را با دادگاه و امثال آن علاج کرد، باید تلاش کرد تا فرهنگ جامعه را در مبارزه با اشرافی‌گری در ذهن مردم اصلاح کرد.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: با یک حرکت کوچک و فضاسازی دشمن نگوییم که دینداران کم شده اند آیا سالانه حضور ۲۵ میلیون مسافر در مشهد مقدس، ۱۵ میلیون سفر به جمکران و یا سفر عاشقانه میلیونی مردم به کربلا و نجف و اربعین حکایت از دینداری مردم نیست؟ انسان باید نسل جدید را خوب تربیت کند و پرچم اسلام را در دست بگیرد.

وی افزود: در دوره لیبرال دموکراسی جهان، مردم ایران به پرچم اسلام رای داد و این علامت رشد دینداری در جامعه است از این‌رو نباید مایوس شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه