English

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

تربیت جوانان نخبه و نیرو‌های انقلابی متعهد و متخصص بر عهده دانشگاه‌ها است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت:تربیت جوانان نخبه و نیرو‌های انقلابی متعهد و متخصص بر عهده دانشگاه‌ها است.

 تربیت جوانان نخبه و نیرو‌های انقلابی متعهد و متخصص بر عهده دانشگاه‌ها است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار وزیر علوم با وی اظهار داشت: دانشگاه محل تربیت جوانان نخبه، نیرو‌های انقلابی، متعهد و متخصص برای صیانت از آینده کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی  با بیان اینکه باید در رابطه با اشتغال دانش آموختگان با توسعه شرکت‌های دانش بنیان حرکت در مسیر مرز دانش اتفاق بیفتد افزود: تربیت جوانان نخبه و نیرو‌های انقلابی متعهد و متخصص بر عهده دانشگاه‌ها است.

امام جمعه تبریز اضافه کرد:  وجود پارک‌های علم و فناوری استان باعث خوشحالی و سربلندی ما است و ارتباطی که امروز دانشگاه‌ها با صنعت دارند باعث فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: ارتباط دانشگاه با صنعت بسیار مهم و ارزشمند است و این موفقیت‌هایی که مراکز دانشگاهی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان با همکاری وزارت صنعت و وزارت دفاع و دیگر دستگاه‌ها به دست می‌آورند بسیار ارزشمند است.

استاندار آذربایجان شرقی هم گفت: بعد از کرونا و از زمان بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس اقبال خوبی در استان اتفاق افتاد و استان ما یکی از استان‌هایی بود که ۹۸ درصد استادان و دانشجویان در دانشگاه‌ها حضور یافتند.

عابدین خرّم افزود: شرکت‌های دانش بنیان در کنار صنایع استان قرار گرفته اند و امیدواریم ۸ درصد رشد اقتصادی که استان ما مکلف شده است بخشی از این را از این جهت محقق کنیم.

حجت الاسلام مصطفی رستمی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها نیز در این دیدار گفت: تاریخ معاصر کشور و فرهنگ و مذهب ما مدیون خطه تبریز و گرایش عموم ملت به مذهب تشیع نیز مدیون آذربایجان است و نگاه خوبی هم که شما عزیزان به مراکز علمی دارید نویدبخش اتفاقات خوبی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه