English

امام جمعه تبریز:

خیران حوزه سلامت سرمایه‌های مادی و معنوی جامعه هستند

امام جمعه تبریز گفت: خیران حوزه سلامت سرمایه‌های مادی و معنوی جامعه بوده و توجه به این افراد ضروری است.

 خیران حوزه سلامت سرمایه‌های مادی و معنوی جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در مراسم رونمایی از پوستر هفتمین همایش خیرین سلامت استان اظهار داشت: برگزاری همایش خیرین سلامت گامی برای فرهنگ سازی مشارکت مردم در امور خیریه است.

وی افزود: برگزاری چنین همایش‌هایی با حضور خیرین سلامت در فرهنگ‌سازی و تشویق مردم برای مشارکت در امور خیریه بسیار موثر بوده و تداوم چنین برنامه هایی ضروری است.

امام جمعه تبریز گفت: خیران حوزه سلامت سرمایه‌های مادی و معنوی جامعه بوده و توجه به این افراد ضروری است.

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه گفت: هفتمین همایش خیرین سلامت با عنوان «شکوه همدلی» و با هدف فرهنگ‌سازی در جهت نوع دوستی، کمک و همکاری خیرین و نیک اندیشان با بخش بهداشت و درمان و با مشارکت همه خیرین حوزه سلامت استان، همزمان با دهه کرامت ۱۹ خرداد سال جاری در سالن پتروشیمی تبریز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رسول مشهوری، افزود: مطمئنا کمک های مادی و معنوی خیرین سلامت باعث ارتقاء سطح بهداشت و گسترش خدمات درمانی در مناطق محروم استان می شود. 

گفتنی است در این مراسم از پوستر هفتمین همایش خیرین سلامت آذربایجان شرقی با حضور جمعی از مدیران، مسوولان و خیران رونمایی شد.

مجمع خیرین سلامت در آذربایجان شرقی از سال ۱۳۸۹ ایجاد شده است و فعالیت های مختلفی در حوزه احداث بیمارستان، درمانگاه، کلینیک، دی کلینیک، خانه های بهداشت و تجهیزات پزشکی انجام داده است.

احداث چندین بیمارستان، درمانگاه و ۱۰ ها خانه بهداشت، بخش دیالیز و خریداری چند دستگاه آمبولانس در شهرهای مختلف استان از جمله، اهر، مرند، هریس، کلیبر، چارویماق، مراکز بهداشتی و درمانی، نمونه هایی از فعالیت های این مجمع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه