English

امام جمعه تبریز:

استاندار جدید آذربایجان شرقی روحیه مردمی و جهادی دارد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: استاندار جدید آذربایجان شرقی روحیه مردمی و جهادی دارد.

استاندار جدید آذربایجان شرقی روحیه مردمی و جهادی دارد

به گزارش خبرگزاری موج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم با صدور پیامی درخصوص انتخاب استاندار آذربایجان شرقی گفت: سردار سرافراز اسلام جناب آقای عابدین خرّم با سلام و تحیات؛ انتخاب شایسته حضرتعالی به سمت استاندار آذربایجان شرقی در دولت سیزدهم که بیانگر تعهد و روحیه مردمی و خدمتگزاری جنابعالی در صحنه‌های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: بی تردید سوابق انقلابی، تجارب ارزنده و سوابق درخشان مدیریتی شما گامی ارزشمند برای رسیدن به اهداف جهادی و تحول آفرین دولت مردمی نظام اسلامی و سر منشأ برکات، توسعه و آبادانی همه جانبه این منطقه صنعتی و معدنی خواهد بود.

وی افزود: با آرزوی توفیقات روز افزون؛ سربلندی شما را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

امام جمعه تبریز در پایان گفت: همچنین از خدمات شایسته برادر فرهیخته جناب آقای دکتر پورمحمدی که در طول مدت حضورشان در سمت استانداری آذربایجان شرقی خدمت مخلصانه در عرصه مدیریت؛ الگویی برجسته از اخلاق، دلسوزی، تلاش و تدبیر به یادگار گذاشتند، نهایت سپاس و قدردانی را دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه