English

پروژه‌های حوزه برق منطقه‌ای هرمزگان به بهره‌برداری رسید

با حضور استاندار هرمزگان 3 پروژه حوزه برق منطقه‌ای استان به بهره برداری رسید.

پروژه‌های حوزه برق منطقه‌ای هرمزگان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، همزمان با دومین روز از هفته دولت، با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی پروژه‌های حوزه برق منطقه‌ای هرمزگان به بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌ها شامل پروژه‌ پست 63 به 20 کیلوولت شهرک صنعتی گمبرون و اتصالات آن با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان، اتصالات نیروگاه کلاس اف هنگام و پروژه کابل 63 کیلوولت پست 230 کیلوولت قشم به پست 63 کیلوولت فرودگاه قدیم قشم بود که مجموع اعتبارات تخصیص یافته برای بهره‌برداری از این طرح‌ها 230 میلیارد تومان است.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های برق منطقه‌ای هرمزگان اظهار داشت: از بامداد امروز در خدمت مردم شریف قشم بودیم و علاوه بر بهره‌برداری از 42 پروژه ویژه این شهرستان، 36 طرح حوزه ورزش استان نیز به صورت وبیناری در فرمانداری قشم به بهره‌برداری رسید.

وی ابراز داشت: در شهرستان بندرخمیر نیز علاوه بر بهره‌برداری از پروژه حوزه راهسازی کمربندی این شهر، پروژه فرآوری ماهی نیز آغاز به کار کرد و در ادامه نیز شاهد راه‌اندازی سی‌تی‌اسکن که مطالبه مهم بندرخمیر بود، بودیم.

دوستی گفت: در شهر بندرعباس هم امروز پس از افتتاح طرح‌های حوزه‌ شیلاتی، شاهد افتتاح 3 طرح در حوزه برق منطقه‌ای از جمله بهره‌برداری از پست برق گمبرون بودیم، این پروژه یک پروژه بسیار مهم است که تاثیر زیادی در تکمیل زیرساخت‌های صنعتی استان در حوزه برق دارد.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه امشب هم 70 پروژه شرکت توزیع برق استان به صورت وبیناری به بهره‌برداری خواهد رسید، ادامه داد: در مجموع امروز در بخش‌های مختلف بیش از 150 پروژه مورد بهره‌برداری قرار گرفته و به مردم استان تقدیم شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه