English

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران خبر داد؛

افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بنیاد مسکن با اعتبار بیش از ۵۴۷ میلیارد تومان در هفته دولت

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران از افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران با اعتبار 547 میلیارد و 150 میلیون تومان در هفته دولت خبر داد.

افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بنیاد مسکن با اعتبار بیش از  547 میلیارد تومان در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی اصغر آسمانی مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران از افتتاح و گلنگ زنی پروژه های عمرانی این بنیاد در هفته دولت خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر، پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن مازندران با اعتبار 547 میلیارد و 150 میلیون تومان افتتاح، کلنگ زنی و به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها در بخش ها و حوزه های اجرای طرح هادی روستایی، بهسازی و مسکن روستایی، اهدا سند مالکیت در دو حوزه روستایی و شهری (شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت)، طرح اقدام ملی مسکن و... می باشد که هم استانی های عزیزمان از این طرح ها بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران افزود: افتتاح 721 واحد مسکن روستایی با اعتبار 180 میلیارد و 250 میلیون  تومان از محل تسهیلات ویژه بهسازی مسکن روستایی، افتتاح و بهره برداری 49 پروژه اجرای طرح هادی روستایی با اعتبار 48  میلیارد تومان و همچنین صدور و تحویل 12 هزار جلد سند مالکیت روستایی و شهری (شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت) از پروژه ها و اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران در هفته دولت می باشد.

وی به عملکرد بنیاد مسکن در بخش تولید مسکن ملی نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه جهش تولید مسکن ملی تعداد 1063 واحد با سقف تسهیلات 300 میلیون تومان هم اکنون در مراحل مختلف در سطح استان مازندران در حال اجرا می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه