English

مدیرعامل توزیع برق شیراز مطرح کرد؛

افتتاح ۵ پروژه با اعتبار ۶۱۵ میلیارد ریال توسط توزیع برق شیراز در هفته دولت

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: پنج سر فصل کلی پروژه نیرو رسانی، اصلاح و بهینه سازی، روشنایی معابر ، برق رسانی کشاورزی و روستایی با اعتباری بالغ بر ۶۱۵ میلیارد ریال در هفته دولت امسال با حضور مسئولان در سطح ۱۰ شهرستان افتتاح میشود .

افتتاح ۵ پروژه با اعتبار ۶۱۵ میلیارد ریال توسط توزیع برق شیراز در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد رضا سلاحی،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز دوشنبه در جمع خبرنـگاران گفت: رویکرد اصلی از افتتـاح این پروژه ها افزایـش رضایت مندی، محرومیت زدایی و توسعه عادلانه زیرساخت های انرژی در حوزه برق و استفاده بهینه از زیرساخت‌ها و امکانات و منابع موجود و همچنین تامین برق مطمئن و پایدار مشترکان است.

وی افزود : پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت امسال شامل طرح های توسعه ای از قبیل ایجاد انشعاب، نیرورسانی ، افزایش قدرت، توسعه فیدر، روشنایی معابر و کاهش تلفات خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز بیان کرد با بهره برداری از این پروژه ها ۳۰۰۰ خانوار در ۱۰ شهرستان از مزایای این طرح ها بهره مند خواهد شد.

سلاحی با بیان اینکه تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار دارای کد آبادی تحت پوشش این شرکت تاکنون برقدار شده‌اند گفت: طی یک سال گذشته دو روستای عشایری که به تازگی کد گرفته بودند با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برق‌رسانی شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز افزود در اجرای این پروژه ها برقراری انشعابات کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال اصلاح شبکه روستایی، با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال، نصب لوازم اندازه گیری با اعتبـار ۷۰ میلیارد ریال، توسـعه شبکه، اصلاح و بهینه سازی و نیـرو رسانی و روشنایی با اعتبار ۱۹۱ میلیارد ریال هزینه صورت گرفته و آماده بهره برداری است.

سلاحی خاطر نشان کرد در اجرای این پروژه ها تعداد ۸۰۰۰ پایه برق ۸۸۳ دستگاه ترانسفورماتور و ۳۲۱۳ دستگاه روشنایی معابر مورد استفاده قرار گرفته است و ۳۰۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط احداث شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شیراز در ادامه با اشاره به تاکیدات دولت در لحاظ کردن عدالت محوری و محرومیت زدایی گفت در سال گذشته ۳۰۰ میلیارد ریال در زمینه اصلاح، ایمن سازی و توسعه بـرق ۷۰ روستای هدف هزینـه شده است و امسال نـیز ۳۵۰ میلیارد ریال در این بخش هزیـنه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه