English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران عنوان کرد؛

بهره برداری از ۴۷ پروژه بخش کشاورزی مازندران همزمان با هفته دولت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: همزمان با هفته دولت امسال 47 پروژه تولیدی، خدماتی و زیربنایی بخش کشاورزی استان با سرمایه گذاری 147 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از 47 پروژه بخش کشاورزی مازندران همزمان با هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن عنایتی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان این که سه هزار و 24 خانوار از مزایای افتتاح این طرح در استان برخوردار می شوند، اظهار داشت: 23 پروژه آب و خاک، 6 طرح دام و طیور، 8 پروژه صنایع کشاورزی و 10 طرح باغبانی هفته دولت امسال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به افتتاح و بهره برداری از 23 طرح بخش آب و خاک این سازمان در هفته دولت، ادامه داد: 4 طرح آبیاری نوین در 31 هکتار از مزارع و باغات، 7 پروژه کانال بتنی انتقال آب، ۶ طرح شن ریزی جاده بین مزارع، 3 طرح مرمت و بهسازی آببندان، یک طرح مرمت 200 متر قنات، یک طرح خط انتقال آب و لوله گذاری به طول هزار و 850 متر و طرح احداث یک دهنه پل آبگذر از پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری بخش آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی مازندران در هفته دولت امسال است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران به افتتاح و بهره برداری از 8 طرح صنایع کشاورزی به ظرفیت 11 هزار و 600 تن و اشتغالزایی 83 نفر در این ایام هفته دولت اشاره کرد و بیان داشت:  4 طرح تولید و بسته بندی انواع میوه و سبزی خشک، حبوبات، غلات و برنج، 2 طرح شالیکوبی مدرن، یک طرح شرکت گیاهان دارویی به ظرفیت 4 هزار و 800 تن و یک طرح شرکت فرآوردهای گوشتی با اشتغالزایی 20 نفر در هفته دولت امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی از افتتاح و بهره برداری 10 پروژه باغبانی استان در هفته دولت امسال خبر داد و تصریح کرد: 8 طرح گلخانه گل و گیاه زینتی، سبزی و صیفی، ارکیده و لیموترش، یک طرح مجتمع گلخانه ای به مساحت 5.5 هکتار با ایجاد اشتغال برای 26 نفر و یک طرح گلخانه هیدورپونیک گل و گیاهان زینتی با اشتغالزایی 5 نفر در این ایام افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

عنایتی با اشاره به اینکه 6 پروژه تولیدی در بخش دام و طیور استان با اشتغالزایی 29 نفر در این ایام افتتاح و به بهره برداری می رسد، گفت: 3 طرح مرغداری گوشتی به ظرفیت 118 هزار قطعه، یک طرح گاوداری شیری صنعتی 70 رأسی و 2 پروژه پرواربندی گوساله 180 رأسی در بخش دام و طیور هفته دولت امسال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه