English

افتتاح ۶ طرح دانشگاه علوم پزشکی قم در هفته دولت

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: به مناسبت هفته دولت امسال، ۶ طرح این دانشگاه با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

افتتاح ۶ طرح دانشگاه علوم پزشکی قم در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی مصری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های قابل‌افتتاح دانشگاه علوم پزشکی قم در هفته دولت، افزود: خانه بهداشت روستای اسلام‌آباد قنوات که ساخت آن از سال ۱۳۹۶ آغاز شده بود، با ۱۵۴ متر زیربنا و اعتباری بالغ ‌بر ۶۰۰ میلیون تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: پایگاه بهداشت بصیرت در پردیسان نیز که از سال ۱۳۹۸ مراحل ساخت آن آغاز شده بود، با ۵۴۰ متر زیربنا و ۶ میلیارد تومان اعتبار پروژه دیگر قابل افتتاح در هفته دولت است.

وی گفت: احداث سالن آمفی‌تئاتر و فضای آموزشی بیمارستان فرقانی قم نیز که مراحل اجرایی آن از سال ۱۳۹۸ در ۲۵۰ مترمربع زیربنا آغاز شد، با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

مصری با تاکید بر این‌که احداث تصفیه‌خانه فاضلاب مربوط به این دانشگاه از سال ۱۳۹۹ کلید خورده و ۴۰۲ مترمربع زیربنا دارد، تصریح کرد: سه میلیارد تومان برای آن اعتبار در نظر گرفته ‌شده است.

وی یادآور شد: تکمیل پروژه خط انتقال فاضلاب پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم با ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار از دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح در هفته دولت است.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی سامانه ۳۱۱۶ بازرسی دانشگاه و همچنین رونمایی از محصولات فناور محور مرکز رشد فناوری سلامت ۲ پروژه دیگر در دست انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه