English

سرپرست شرکت گاز مازندران:

مشعل گاز ۵۶ روستای مازندران در هفته دولت روشن می شود

سرپرست شرکت گاز مازندران از روشن شدن مشعل گاز 56 روستای استان همزمان با ایام هفته دولت خبر داد و گفت: عملیات گازرسانی در 177 روستای باقی مانده استان در حال انجام است که طبق برنامه 121 روستا نیز تا پایان امسال گاز دار می شوند.

مشعل گاز 56 روستای مازندران در هفته دولت روشن می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قاسم مایلی رستمی سرپرست شرکت گاز مازندران اظهار داشت: برای افتتاح طرح گازرسانی 56 روستای استان در هفته دولت 140 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی با بیان اینکه عملیات گاز رسانی به 2 شهر باقی مانده بلده و گزنک نیز در حال انجام است، ادامه داد: از مجموع 2 هزار و 988 روستای استان که قابلیت گازرسانی دارند؛ 2 هزار و 502 روستا گاز دار شدند.

سرپرست شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت کلنگ آغاز عملیات گاز رسانی 55 روستای باقی مانده استان به زمین زده می شود، افزود: عملیات طرح‌های گازرسانی در روستاهای بالا دست نکا، ساری، آمل، تنکابن، رامسر و سواد کوه است.

وی انجام طرح تکمیلی خط تغذیه تقویتی کمربندی جنوبی ساری، چهار دانگه به دو دانگه ساری، خط تغذیه دهستان لاریجان، جواهرده رامسر، ساخت خط تغذیه جنوب پل سفید تا ورسک و باز سازی و مقاوم سازی در شهرستان های سوادکوه، بهشهر، نکا و گلوگاه را از دیگر طرح های شرگت گاز استان که درهفته دولت آغاز می شود، عنوان کرد.

مایلی رستمی، همکاری دستگاه های اجرایی استان به خصوص در صدور مجوز برای گاز رسانی را طی یکسال اخیر مطلوب توصیف کرد و گفت: با حضور نماینده عالی دولت سیزدهم در مازندران، شرکت گاز استان برای گرفتن مجوز گاز رسانی از محیط زیست، منابع طبیعی و راه که سال ها دوندگی می کرده است با حضور سید محمود حسینی پور استاندار مازندران شخصاً پیگیر هستند و فرایند اخذ مجوز کمتر از 2 ماه عملیاتی می شود.

وی ابراز داشت: تا پایان سال آینده همه شهرها و روستاهای مازندران از نعمت گاز بهره مند شوند و در واقع این استان در شبکه سبز گازرسانی کشور قرار بگیرد.

سرپرست شرکت گاز مازندران در بخش دیگری به خدمات شرکت گاز مازندران به مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در قالب محرومیت زدایی طی یکسال دولت سیزدهم در استان اشاره کرد و گفت: برای هر خانواده تحت پوشش این 2 نهاد حمایتی 6 میلیون تومان کمک بلاعوض شده است و اشتراک پذیری 300 خانوار جدید نیز به صورت کامل رایگان عملیاتی شد.

وی بیان داشت: همچنین مصرف ماهانه 400 متر مکعب از گاز خانوارهای تحت پوشش نهاد حمایتی کمیته امداد و بهزیستی استان رایگان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه