English

رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

رفع مشکلات مردم توسط دولت خدمتگزار / در حوزه زیباسازی رشت باید تصمیم جدی گرفته شود

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت:در حوزه زیباسازی رشت باید تصمیم جدی گرفته شود.

رفع مشکلات مردم توسط دولت خدمتگزار / در حوزه زیباسازی رشت باید تصمیم جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری موج گیلان،  محمد حسین واثق کارگرنیا، رئیس شورای اسلامی شهر رشت، عصر امروز در پنجاه و دومین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به اینکه در آستانه ورود به هفته دولت هستیم اظهار کرد: هفته دولت مصادف با سالروز شهادت شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر است که از مسئوولین وفادار به نظام و ملت بودند که تمام وجود خود را برای خدمت به مردم به کار گرفته بودند.

وی با بیان اینکه یقینا مردم از دولت خدمتگزار انتظار دارند برای رفع مشکلات و ایجاد امنیت و آرامش در تلاش باشند افزود: مردم امیدوارند با اقداماتی که در دولت خدمتگزار  و در راس آیت الله رئیسی ، رئیس جمهور کشورمان در دستور کار قرار گرفته است ،  با رفع تبعیض ها و فقر ، جامعه به سمت توسعه و تعالی رهنمون شود.

وی با تبریک ۲۸ مرداد مصادف با روز عکاس بیان کرد: عکاسان با ثبت لحظه ها به نحوی تاریخ را روایتگری می کنند و این قشر پُر تلاش در تمامی ادوار بالاخص دوران هشت سال جنگ تحمیلی با حضور خود لحظه های زیبایی را برای همیشه ثبت و ماندگار کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تبریک پیشاپیش روز پزشک به تمامی پزشکان پر تلاش رشت تصریح کرد: پزشکان همواره در تمامی ادوار بالاخص دوران کرونا  شبانه روزی برای حفظ جان همنوعان خود تلاش کرده اند  و این زحمات  شایسته تجلیل است .

باید برای زیباسازی و کاشت گل و گیاه برنامه ریزی شود

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شهرداری در فصول بهار و تابستان در حوزه زیباسازی زمان مناسبی در اختیار دارد اظهار کرد: در فصل بهار و تابستان باید برای زیباسازی و کاشت گل و گیاه برنامه ریزی شود ، اما متاسفانه در شهر رشت در این باره اقدامات مورد پسند نیست.

هادی رمضانی با انتقاد از برخی از المان های سطح رشت افزود: قرار  بود در مورد ورودی های سطح رشت نیز اقداماتی انجام شود و تا مدتی نیز این مسئله به خوبی پیگیری  اما بعد از مدتی به فراموشی سپرده شد  و این در حالی است که شورا ناظر عملکرد شهرداری است و وظیفه اجرایی بر عهده ندارد.

وی با ابراز گلایه از اینکه کارها نباید به تعویق بیافتد تصریح کرد: در این بازدیدها برخی از مدیران نیز همراه شورا هستند، اما پس از آن پیگیر تصمیمات اتخاذ شده نیستند و در حوزه زیباسازی رشت واقعا باید تصمیم جدی گرفته شود.

رمضانی با تاکید به اینکه مسئول پیگیری مصوبات شورا، حتما مصوبات شورا و نتایج آن را در شهرداری  پیگیری کند بیان کرد: از کارشناسان  شهرداری رشت در حوزه زیباسازی استفاده شود و نباید با تعلل در این موارد ،کارها را به زمان روزهای پایانی سال موکول کنیم .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه