English

حمیدرضا رضوی خبیر:

حدود ۲۰۰ صندوق حمایت از بخش کشاورزی در کشور فعالیت دارند

مدیرعامل صندوق حمایت کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: تشکیل اینگونه صندوق‌ها ضروری است و ایجاد یک نهاد برخاسته از بخش کشاورزی با رویکرد مالی، تقویت نرخ سرمایه گذاری دربخش کشاورزی است.

حدود ۲۰۰ صندوق حمایت از بخش کشاورزی در کشور فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حمیدرضا رضوی خبیر مدیرعامل صندوق حمایت ازبخش کشاورزی استان خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: در حال حاضر حدود ۲۰۰ صندوق با سرمایه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در بخش حمایت از توسعه کشاورزی کشور فعالیت می‌کنند.

رضوی خبیر این سخنان را در گردهمایی تشکل‌های بخش کشاورزی و صندوق حمایت از این بخش اظهار کرد و ادامه داد: هدف اصلی از تشکیل اینگونه صندوق‌ها بازدهی بیشتر و کمک به رشد اقتصادی کشور است و اگر دولت نتواند سهم ۴۹ درصدی خود را وارد صندوق کند مسلما انگیزه‌ها و بازدهی مورد نظر کاهش پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل صندوق حمایت کشاورزی خراسان رضوی همچنین متذکر شد: مکانیزم عمل در صندوق حمایت ازبخش کشاورزی، جلب اعتماد، تسهیل امور، فراگیری، حضور به موقع و خدمات عادلانه است.

 وی همچنین تاکید کرد: نقاط قوت این صندوق غیر دولتی بودن، تابع اساسنامه و قانون تجارت بودن و شکل گیری با مشارکت تولید کنندگان بخش کشاورزی و همچنین اداره امور صندوق توسط همین تولیدکنندگان برشمرده می شود.

رضوی خبیر تصریح کرد: تشکیل اینگونه صندوق‌ها ضروری است و ایجاد یک نهاد برخاسته از بخش کشاورزی با رویکرد مالی، تقویت نرخ سرمایه گذاری دربخش کشاورزی، جلوگیری از فرار سرمایه، سهیم کردن بهره برداران و تولیدکنندگان در فرآیند تصمیم گیری و سپردن کار مردم به مردم از جمله عوامل ضرورت داشتن تشکیل این صندوق‌ها می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه