English

علی قاسمی خبر داد؛

ثبت نام ۶ هزار نفر از اتباع افغانستانی برای سفر به عراق در اربعین

مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی از ثبت نام ۶ هزار نفر از اتباع افغانستانی برای سفر به عراق در اربعین خبر داد و گفت: این افراد شامل اتباع افغانستانی مقیم استان هستند، اما طبق توافق اولیه صورت گرفته و فرایند پذیرش پس از انجام توافق و اخذ روادید توسط اتباع این کشور صورت خواهد گرفت.

ثبت نام ۶ هزار نفر از اتباع افغانستانی برای سفر به عراق در اربعین

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی قاسمی مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی اعلام کرد: تاکنون ۶ هزار نفر از اتباع افغانستانی مقیم این استان برای سفر به کربلای معلی در ایام اربعین پیش رو ثبت نام انجام داده‌اند.

قاسمی در ادامه افزود: این افراد شامل اتباع افغانستانی مقیم استان هستند، اما طبق توافق اولیه صورت گرفته و در صورت همراهی طالبان امسال نیز با استفاده از ظرفیت شرکت‌های افغانستانی میزبان عاشقان زیارت اربعین از کشور افغانستان خواهیم بود.

مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی تصریح کرد: فرایند پذیرش اتباع افغانستانی از این کشور پس از انجام توافق و اخذ روادید توسط اتباع این کشور صورت خواهد گرفت و بنا داریم از ظرفیت ناوگان حمل و نقل داخلی خودمان برای جا به جایی و عزیمت زائران افغان به عراق استفاده کنیم.

قاسمی در خاتمه با اشاره به توقف سفر اربعین به واسطه همه گیری کرونا طی ۲ سال قبل اظهار کرد: در موسم اربعین سال ۹۸ در مجموع ۷۴ هزار تبعه افغان به کشور عراق اعزام شدند که ۵۴ هزار تبعه از داخل این کشور و بقیه اتباع مقیم خراسان رضوی بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه