English

تمدید طرح شناسایی و ثبت نام اتباع غیرمجاز خارجی

مدیر کل اتباع و مهاجران خارجی خراسان رضوی بیان کرد: اتباع خارجی یاد شده باید تا فردا پنجشنبه نهم تیرماه به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی در استان مراجعه کنند.

تمدید طرح شناسایی و ثبت نام اتباع غیرمجاز خارجی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی قاسمی مدیر کل اتباع و مهاجران خارجی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: طرح شناسایی و ثبت نام اتباع غیرمجاز خارجی استان تا فردا پنجشنبه نهم تیرتمدید شد.

قاسمی در ادامه اضافه کرد: با توجه به تمدید اجرای طرح شناسایی اتباع غیرمجاز به خصوص افراد تازه وارد به ایران، اتباع خارجی یاد شده باید تا فردا پنجشنبه نهم تیرماه به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی در استان مراجعه کرده و نسبت به ثبت مشخصات خود اقدام کنند.

مدیر کل اتباع و مهاجران خارجی خراسان رضوی متذکر شد: این تاریخ تمدید نخواهد شد و اتباع خارجی یاد شده اگر به هر دلیل در طرح مذکور شرکت نداشته باشند به عنوان تبعه غیرقانونی محسوب شده و برابر قوانین و مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اجرای طرح شناسایی اتباع غیرمجاز موقعیت بسیار مغتنمی است چرا که تا ۶ ماه هیچ نیروی پلیسی نمی‌ تواند از حضور اتباع افغانستانی ثبت‌ نام شده در ایران جلوگیری کند.

قاسمی در خاتمه این خبر یادآور شد: در حال حاضر ثبت نام برای طرح شناسایی اتباع خارجی در همه دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان و ۲۴ دفتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی در مشهد انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه