English

فرماندار لاهیجان اعلام کرد؛

آماده سازی ۱۱۰ پروژه برای افتتاح در هفته دولت/توزیع بیش از ۷۳۰ میلیارد ریال اعتبار در لاهیجان

فرماندار لاهیجان در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان لاهیجان از آماده سازی 110 پروژه برای افتتاح در هفته دولت سال جاری خبر داد.

آماده سازی 110 پروژه برای افتتاح در هفته دولت/توزیع بیش از ۷۳۰ میلیارد ریال اعتبار در لاهیجان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، فرهاد براتی فرماندار لاهیجان در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان لاهیجان با اشاره به آماده سازی 110 پروژه برای افتتاح در هفته دولت سال جاری، اظهار داشت: تعداد پروژه های آماده افتتاح امسال به نسبت سال قبل با رشد 1/2 برابری مواجه شده، همچنین میزان اشتغال ایجاد شده 5/3 برابر بیشتر شده است.

فرماندار لاهیجان همچنین ضمن تشکر از جدیت نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در پیگیری جذب اعتبارات ملی، گفت: روسای ادارات شهرستان در سال جاری با برنامه ریزی و اولویت بندی مناسب پروژه های نیمه تمام را تکمیل کنند.

رییس شورای برنامه ریزی شهرستان لاهیجان در ادامه سرجمع اعتبارات مصوب سال جاری برای شهرستان را بیش از 73 میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت: اولویت توزیع اعتبارات با تکمیل پروژه های نیمه تمام در سال جاری خواهد بود.

وی همچنین با اعلام افزایش 13 درصدی اعتبارات بودجه ای استان به نسبت سال قبل، اظهار داشت: براساس قانون مصوب 10 درصد اعتبارات برای پروژه های دانش بنیان درنظر گرفته شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر اینکه در تقسیم بودجه دغدغه مدیران و مسئولان لاهیجان در نظر گرفته شد و مورد بررسی قرار گرفت بیان داشت: براساس قوانین سهم هر دستگاه مشخص شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه