English

بهرام خیاوی خبر داد؛

خط کشی ۶۰۰ کیلومتر از محور مواصلاتی شهرستان اردبیل

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل گفت: در جهت ارتقای ایمنی راهها 600 کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان تجدید خط کشی شده است.

خط کشی 600 کیلومتر از محور مواصلاتی شهرستان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهرام خیاوی ، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل در بازدید از بزرگراه اردبیل مغان با بیان اینکه راهداران پرتلاش در مدت یاد شده 15 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان اردبیل را روکش آسفالت کرده اند گفت: در مدت یاد شده 12 هزار مترمربع عملیات لکه گیری و رفع چاله انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه هموارسازی راههای روستایی در جهت تسهیل در رفت وآمد آنها از اولویت های مهم راهداری است گفت: در 4 ماهه گذشته 2 هزار کیلومتر از حریم راههای شنی و خاکی این شهرستان تسطیح و رگلاژ شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل اصلاح و رفع 220 کیلومتر از افتادگی شانه راه را یادآور شد و گفت: در مدت یاد شده راهداران در دماغه ها و نقاط پربرخورد بیش از هزار عدد دپوی خاکی ایجاد و استوانه ایمنی نصب کرده اند.

خیاوی از شناسایی و قلع و قمع 235 مورد تجاوز به حریم راه و ساخت وسازهای غیرمجاز در شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: تاکنون با حضور 250 مورد گشت حریم در راهها 52 مورد ساخت وساز غیرمجاز متوقف و قلع وقمع شده،70 مورد تابلو و بنرهای تبلیغاتی غیرمجاز از سطح جاده شناسایی و برچیده شده،برای 58 مورد ساخت و ساز و درختکاری غیرمجاز اخطار ابلاغ شده و از 20 مورد حفاری غیرمجاز نیز جلوگیری شده است.

وی با اشاره به فعالیت 34 شرکت فعال حمل ونقل کالا جابجایی 575 هزار تن کالا را در 4 ماهه گذشته یادآور شد و گفت: در مدت یاد شده 391 هزار برگ بارنامه در شهرستان اردبیل صادر شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل از جابجایی 297 هزار نفر مسافر از این شهرستان در 4 ماهه گذشته خبرداد و گفت: این میزان جابجایی در قالب 50 هزار و 695 سفر انجام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه