English

حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی:

نجات و آزادی یک زندانی زن، نجات یک خانواده و فرزندان خانواده است

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: خداوند متعال در آیه ۹۲ سوره مبارکه آل عمران فرموده است؛ هرگز به نیکی نمی رسید تا زمانی که از آنچه دوست می دارید انفاق کنید.

نجات و آزادی یک زندانی زن، نجات یک خانواده و فرزندان خانواده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در سخنانی اعلام کرد: نجات و آزادی یک زندانی زن ، نجات یک خانواده و فرزندان خانواده است و حضور مادر موجب گرمی خانواده می شود.

حجت الاسلام مروی این سخنان را در مراسم آزادی ۱۱۰ مادر و بانوی معسر زندانی عنوان کرد و ادامه داد: شما نیز باید از آنچه که دوست دارید انفاق کنید چرا که  انفاق هدیه به خداوند است .

تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم که در سالن همایش های بنیاد پژوهش های حرم مطهر رضوی برگزار شد خطاب به بانوان آزاد شده افزود: با توجه به آیه ۹۲ سوره مبارکه آل عمران، خداوند متعال در این سوره فرموده است هرگز به نیکی نمی رسید تا زمانی که از آنچه دوست می دارید انفاق کنید.

وی همچنین متذکر شد: انسان وقتی در مسیر کمال قدم می گذارد که بتواند از تعلقات نفسانی خود بگذرد همچنان که در آیات و روایات نیز به انفاق توصیه شده و سیره امامان ما نیز اینچنین بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: در این مورد نیز باید بیان کرد که حضرت زهرا در شب عروسی پیراهن خویش را به نیازمند بخشید .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه