English

کشف محموله ۱۵میلیاردی دام قاچاق در بندرخمیر

مأموران انتظامی شهرستان بندرخمیر یک بارانداز و محل دپو احشام با ۱۴۹ رأس دام زنده قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال را شناسایی کردند.

کشف محموله 15میلیاردی دام قاچاق در بندرخمیر
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، سرهنگ علی اکبر مرادی فرمانده انتظامی شهرستان خمیر اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان دراجرای طرح مقابله با پدیده شوم قاچاق با انجام کار اطلاعاتی و گشت‌زنی های هدفمند در حوزه استحفاظی یک بارانداز و محل دپو احشام قاچاق را شناسایی و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با همکاری میدانی تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر، یگان امداد وایست وبازرسی کنجی شهرستان به محل اعزام و در بازرسی از بارانداز در اطراف روستای آوین 149 راس دام زنده از نوع بره کشف کردند.

وی در ادامه گفت:  این دام‌ها به صورت بلاصاحب در چندین نقطه از نخلستان وکوه های اطراف ومسیر های صعب العبور اطراف روستا رها شده بودند و قاچاقچیان قصد انتقال آنها به خارج از کشور را داشتند که به دست ماموران کشف شدند.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری عاملان قاچاق ادامه دارد، ارزش احشام کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 15میلیارد ریال عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه