English

علی نجفی:

اختصاص ۷ بوستان جدید برای بانوان کلانشهر مشهد

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد بیان کرد: در حال حاضر ۱۲ بوستان یا فضای اختصاصی ویژه بانوان در مناطق مختلف شهر مشهد برای خدمت‌رسانی به بانوان مشهدی در حال ارائه خدمات هستند.

اختصاص ۷ بوستان جدید برای بانوان کلانشهر مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی نجفی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد در خبری اعلام کرد: باتوجه به ضرورت تخصیص فضا‌های اختصاصی بیشتر به بانوان از ابتدای امسال نیز با برنامه‌ریزی‌های مختلف، احداث ۷ بوستان جدید یا فضای اختصاصی ویژه بانوان در دستور کار قرار گرفته است و پیش بینی می‌شود تا پایان سال در اختیار بانوان قرار گیرد.

نجفی در ادامه اضافه کرد: این فضا‌ها شامل، فضای اختصاصی بانوان پردیس ، فضای اختصاصی بانوان بوستان بسیج، بوستان بانوان طرق، بوستان بانوان وکیل‌آباد، بوستان بانوان کوهسنگی، بوستان بانوان شاهد و بوستان بانوان چهل بازه است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد همچنین اضافه کرد: بوستان‌ها ی بانوان به عنوان یکی از مهم‌ترین فضا‌های اختصاصی با هدف ارتقاء نشاط بانوان مشهدی و استفاده همراه با آرامش از زیرساخت‌های سبز شهری همواره یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها بوده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تعداد فضاهای مورد استفاده بانوان متذکر شد: در حال حاضر ۱۲ بوستان یا فضای اختصاصی ویژه بانوان در مناطق مختلف شهر مشهد برای خدمت‌رسانی به بانوان مشهدی در حال ارائه خدمات هستند.

نجفی در خاتمه یادآور شد: هم اکنون بوستان حجاب در منطقه ۲، بوستان بهار در منطقه ۳، بوستان بهشت در منطقه ۴، بوستان ارم در منطقه ۴، بوستان وحدت در منطقه ۵، بوستان رجا در منطقه ۶، بوستان امید در منطقه ۶، بوستان نصرت در منطقه ۷، بوستان طرق در منطقه ۷، بوستان ریحانه در منطقه ۷، بوستان ملت در منطقه ۱۱ و بوستان مادر و کودک در منطقه ۱۱ با اختصاص فضایی بیش از ۵۵ هکتار در اختیار بانوان مشهدی قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه