English

معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد؛

برگزاری طرح نشاط معنوی در ۱۵۰ بقعه متبرکه استان اصفهان

معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: طرح نشاط معنوی با همکاری 150 بقعه متبرکه در استان اصفهان در حال اجرا است.

برگزاری طرح نشاط معنوی در 150 بقعه متبرکه استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام ولی الله روان با اشاره به اجرای طرح نشاط معنوی در امامزادگان استان اصفهان اظهار داشت: این طرح مطابق سال‌های گذشته در قالب طرح تابستان با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به منظور بهره برداری بیشتر از ظرفیت مراکز افق با استفاده از فناوری های روز و مهارت آموزی اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری طرح نشاط معنوی به علت مقارن شدن با ایام محرم و سفر از اول تیر ماه آغاز و تا 6 مرداد ماه ادامه دارد، افزود: دانش آموزان 8 تا 18 سال مخاطب اجرای این طرح هستند.

معاون امور فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه 150 بقعه از 713 بقعه استان اصفهان میزبان طرح نشاط معنوی امامزادگان است، ابراز داشت: برای این طرح 11 مبلغ از قم اعزام شده و مابقی نیز از ظرفیت مبلغان بومی استفاده شده است.

وی با اشاره به استفاده از مربیان مهارت آموزی کودکان و نوجوانان در طرح نشاط معنوی تصریح کرد: کلاس های آموزشی مهارت‌های ویژه دختران و پسران را نیز در دستور کار داریم.

حجت الاسلام روان گفت: برگزاری اردوهای دانش آموزی و اجرای چند طرح به صورت مشارکتی از دیگر برنامه‌های طرح نشاط معنوی است که همه برنامهها با فعالیت تابستانه دانش آموزان همسو است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه